اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چابهار:

تهیه مواد مخدر انگیزه سارق حرفه‌ای مغازه و کارگاه‌ها در چابهار بود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چابهار گفت: با تلاش مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار سارق حرفه‌ای مغازه و کارگاه‌ها دستگیر و چندین فقره سرقت کشف و ضبط شد.

تهیه مواد مخدر انگیزه سارق حرفه‌ای مغازه و کارگاه‌ها در چابهار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و کارگاه در شهرستان چابهار و با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع با تدابیر اتخاذ شده تحقیقات علمی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان و مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل اکیپی مجرب از مأموران زبده پلیس آگاهی و پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و ویژه و بررسی شیوه و شگردهای انجام شده در این سرقت‌ها در نهایت سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار به نام «سعید.ن» شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در مخفیگاه خود توسط مأموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شده بود با توجه به شواهد و مدارک موجود و ادله محکم و محکمه پسند چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به چندین فقره سرقت مغازه و کارگاه در سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.

کاظمی ادامه داد: متهم در طی اعترافات خود عنوان داشت تهیه و مصرف مواد مخدر مصرفی‌اش انگیزه و دلیل ارتکاب وی به سرقت‌های متعدد بوده است.

وی گفت: در این ارتباط، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات علمی برای شناسایی و کشف سایر سرقت‌های احتمالی توسط متهم همچنان ادامه دارد.

دستگیری دو سارق و کشف 184 کیلوگرم سیم و کابل مسی مسروقه در چابهار

فرمانده انتظامی چابهار اظهار داشت: پلیس آگاهی شهرستان چابهار با دستگیری دو سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق راز سرقت‌های اخیر کابل‌های برق در این شهرستان را برملأ کرد.

کاظمی بیان کرد: در پی شناسایی و دستگیری دو نفر از سارقان کابل و سیم برق در شهرستان چابهار 107 کیلوگرم سیم و کابل مسی و 77 کیلوگرم آلومینیوم مسروقه که به صورت بسیار ماهرانه در یکی از کارگاه‌های ضایعاتی جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: به دنبال اعلام وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و همچنین سرقت اماکن خصوصی و سرقت سیم‌های کابل فشار قوی تحقیقات علمی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چابهار تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان چابهار پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی یک کارگاه ضایعاتی را در شهرستان چابهار شناسایی کردند.

کاظمی بیان داشت: مأموران پس از کسب مجوزهای قانونی در بازرسی از این کارگاه موفق شدند مقدار 107 کیلوگرم سیم و کابل برق فشار قوی و 77 کیلوگرم آلومینیوم مسروقه را که به صورت بسیار ماهرانه در زیر ضایعات دیگر جاساز شده بود کشف و ضبط کنند.

وی گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس ابتدا از وجود این اموال مسروقه اعلام ناآگاهی می‌کردند با ارائه مدارک به دست آمده توسط پلیس لب به سخن گشودند و به سرقت این اموال از منطقه‌ آزاد تجاری – صنعتی چابهار اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی چابهار افزود: تحقیقات پلیس برای شناسایی همدستان دیگر این دو سارق ادامه دارد و به زودی پشت میله‌های زندان خواهند افتاد.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول