اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد

دستگیری 7 فروشنده مواد مخدر در آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری هفت نفر خورده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 7 فروشنده مواد مخدر در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، وحید اصلانی عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس آستانه‌اشرفیه به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در این شهرستان به اجرا گذاشته است.

به گفته این مسئول، در راستای اجرای طرح پاکسازی مذکور هفت خورده فروش و توزیع کننده مواد مخدر که موجبات ناامنی و نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی اذعان کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس در این عملیات مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک، گراس، هروئین و شیشه را از متهمان دستگیر شده کشف و ضبط کردند.

اصلانی از دستگیری و معرفی متهمان و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی خبر داد.

*پلمپ 45 واحد صنفی متخلف در آستانه‌اشرفیه

وی پلمپ 45 واحد صنفی متخلف در آستانه‌اشرفیه را از جمله اقدام‌های پلیس این شهرستان ذکر کرد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: پلیس امنیت عمومی این شهرستان به منظور نظارت بر اجرای قانون و برخورد با صنوف متخلف با اجرای طرح ایثار از 275 واحد صنفی  آستانه‌اشرفیه بازدید کرد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی در راستای اجرای این طرح 191 دست لباس منقوش به تصاویر مبتذل، 190 عدد قرص روان گردان، 200 عدد انواع عکس‌های مبتذل، چهار هزار و 922 برگ توتو را کشف و ضبط کرده و 45 واحد صنفی متخلف را پلمپ کردند.

اصلانی با بیان اینکه صاحبان صنوف متخلف با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند، خواستار همکاری بیشتر مردم آستانه‌اشرفیه با پلیس و تماس آن ها با 110 در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی صنوف شد.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول