اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در البرز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 2 هزار و 91 کیلو موادمخدر و انهدام 40 باند طی 10 ماه گذشته در استان البرز خبر داد.

کشف بیش از 2 تن موادمخدر در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، احمدعلی گودرزی با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر در 10 ماهه امسال گفت: با تلاش ماموران انتظامی و تشدید کنترل محورهای مواصلاتی استان خوشبختانه بسیاری از باندهای تهیه و توزیع موادمخدر از رسیدن به اهداف شوم خود که همان توزیع مواد خانمان‌سوز مخدر بین جوانان است، ناکام ماندند به گونه‌ای که مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز در این مدت موفق به کشف 2 تن و 90 کیلو و 769 گرم انواع موادمخدر و انهدام 40 باند بزرگ و کوچک در این خصوص شدند.

وی ادامه داد: این مقدار مواد مکشوفه شامل یک‌هزار و 582 کیلو و 444 گرم تریاک، 10 کیلو مرفین، 313 کیلو حشیش، 153 کیلو و 733 گرم شیشه و 31 کیلو و 593 گرم انواع دیگر موادمخدر است.

گودرزی افزود: همزمان با کشف این مقدار موادمخدر، 11 هزار و 469 نفر متهم دستگیر شدند که از این تعداد 344 نفر قاچاقچی، 61 نفر حمل‌کننده مواد، یک‌هزار و 181 نفر توزیع‌کننده موادمخدر هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این ارتباط 9 هزار و 633 پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است گفت: در این مدت 48 دستگاه خودرو سبک و سنگین، سه قبضه اسلحه و 133 میلیون و 73 هزار تومان وجه نقد از قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر کشف شد.

وی در پایان با اشاره به استمرار طرح‌های مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر در استان البرز اظهار داشت: پلیس استان البرز در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح پاکسازی مناطق آلوده از جمله منطقه حصار و آق‌تپه شهرستان کرج را اجرا و در این راستا 246 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 234 نفر دستگیر شد و در آینده نزدیک طرح‌های مشابه دیگری به منظور پاکسازی مناطق آلوده از لوث موادفروشان و معتادان به اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول