اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت خبر داد

تشکیل کمیته‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر در سردشت

خبرگزاری فارس:فرماندار سردشت گفت: کمیته‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر در سردشت به منظور پیشگیری و مبارزه با اعتیاد تشکیل شده است.

تشکیل کمیته‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر در سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت ذبیح‌الله کاظمی صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر سردشت که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در زمینه مبارزه با اعتیاد توسط تک تک افراد جامعه موضوعی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته است ولی این امر به دلیل غفلت در سال‌های اخیر کم‌رنگ‌تر شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین راه‌های مبارزه با این پدیده شوم و خانمان‌سوز، تصریح کرد: برای مبارزه با این پدیده باید تمام دستگاه‌های و نهادهای اجرایی به همراه مردم وارد کار شوند.

کاظمی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولان و خانواده‌ها است، افزود: باید جوانان را در برابر این پدیده شوم ایمن‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه در سردشت اقدامات پیشگیرانه مؤثری در این زمینه انجام می‌گیرد، خاطر نشان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به طور جد وارد این بحث شده و با قاچاقچیان، توزیع و تولیدکنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

کاظمی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی در این زمینه گفت: برای اقشار مختلف جامعه جلسات توجیهی در زمینه آثار و عواقب سوء مواد مخدر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه رانندگان وسایط نقلیه باری و مسافربری، دانش‌آموزان و دانشجویان و برخی صنوف در زمینه آثار سوء مواد مخدر توجیه شده‌اند، اظهار داشت: تشکیل کمیته‌های آموزشی، مبارزه و مقابله با اعتیاد نیز در سردشت برای این منظور تشکیل شده‌اند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول