اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد

دستگیری 119 قاچاقچی و توزیع‌ کننده مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مأموران انتظامی استان قزوین با اجرای طرحی ضمن دستگیری 119 قاچاقچی، توزیع‌ کننده و نگهدارنده مواد مخدر پنج کیلو و 401 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

دستگیری 119 قاچاقچی و توزیع‌ کننده مواد مخدر در قزوین

ولی وندایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بویین‌ زهرا روز گذشته طرح پاک سازی نقاط آلوده را در این شهرستان به اجرا در آورده و مقدار چهار کیلو و 94 گرم تریاک کشف و 11 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح مأموران انتظامی شهرستان قزوین روز گذشته 49 خورده‌ فروش و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر و یک کیلو و 126 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ابراز داشت: مأموران انتظامی شهرستان البرز نیز روز گذشته با اجرای طرح دستگیری معتادان و توزیع‌ کنندگان مواد مخدر 37 نفر را دستگیر و 77 گرم مواد مخدر شامل 75 گرم تریاک و دو گرم شیشه را کشف و ضبط کردند.

وندایی ادامه داد: همچنین با کشف 66 گرم انواع مواد مخدر توسط مأموران انتظامی شهرستان تاکستان 10 خورده‌ فروش و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

این مسئول عنوان کرد: در شهرستان آبیک نیز با اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده، 10 نفر دستگیر و 18 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی و کشف 20 گرم ماده مخدر شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان تصریح کرد: در این طرح 17 منزل مسکونی در 18 منطقه آلوده به مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفته و 119 نفر شامل 18 قاچاقچی، 20 توزیع‌ کننده و 84 نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/2667/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول