اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 108 کیلوگرم تریاک در دو عملیات مبارزه با قاچاق مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت باندی از قاچاقچیان مواد مخدر اقدامات عملیاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان و سرکرده این باند آغاز کردند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از اعضای این باند به نام‌های «سعید.ن و حمید.ب» که با استفاده از خودروهای سنگین مواد مخدر را به سایر استان‌های کشور حمل می‌کردند، شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران در اقدامی عملیاتی و هماهنگی با مراجع قضایی متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان موفق به کشف 71 کیلوگرم تریاک شدند.

ناظری بیان داشت: در ادامه این عملیات سرکرده اصلی این باند قاچاق مواد مخدر به نام «محمد رحیم.ش» نیز شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در بازرسی‌های بدنی از نامبرده یک قبضه کلت کمری به همراه سه تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

وی از کشف 37 کیلوگرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر نیز خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر موفق به شناسایی یک باند قاچاق مواد مخدر که با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری اقدام به حمل و جابه‌جایی مواد مخدر می‌کردند، شده و در بازرسی از آن 61 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: مأموران در بازرسی‌های دقیق‌تر از این خودرو که به پارکینگ منتقل شده بود 45 بسته تریاک به وزن 37 کیلوگرم که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در داخل اتوبوس جاسازی شده بود کشف کردند.

ناظری از مردم استان سیستان و بلوچستان خواست برای ریشه‌کن کردن معضل اعتیاد که سرمنشأ فقر، بیکاری و سایر معضلات اجتماعی است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/75002/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول