اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند اقدام جهادی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر خواستار مبارزه با مواد مخدر به صورت جهادی از سوی مسئولان و آحاد مختلف مردم شد.

مبارزه با مواد مخدر نیازمند اقدام جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی بعد از ظهر امروز در شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با اشاره به اینکه مواد مخدر امروز به عنوان تهدیدی ملی تمام آحاد و لایه‌های مختلف جامعه را مورد هجوم قرار داده است، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر اقدامات زیادی در مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته اما هنوز این اقدامات جوابگو نبوده است.

وی تقدیم 4 هزار شهید و بیش از 12 هزار جانباز از نیروهای نظامی و خدوم انقلاب در راستای مبارزه با مواد مخدر را گواه مبارزه با مواد مخدر مرزها و داخل کشور برشمرد و گفت: با همه این اقدامات وضعیت قابل قبولی در مبارزه با مواد مخدر در جامعه نداریم و نیاز به ساز و کارهای جدید وجود دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به ظرفیت‌های کشور در زمینه‌های مختلف ابراز داشت: باید از همه توان خود با به کارگیری ظرفیت‌ها در مبارزه با مواد مخدر مبارزه کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه پنج شهر کشور به عنوان پایلوت طی دو سال در زمینه مبارزه با مواد مخدر به صورت ویژه ورود پیدا کرده، اما نمره قابل قبولی را در این راستا کسب نکرده است.

اسماعیلی بیان کرد: این در حالی ست که 15 اسفندماه سال جاری باید مجموعه اقدامات، راهکارها و پیشنهادات انجام شده توسط این پنج شهر در مرکز کشور جمع‌بندی شود.

وی افزود: در همین رابطه، هنوز نتوانسته‌ایم تمام ظرفیت‌های شهرستان ملایر را که یکی از پنج شهر پایلوت کشور در مبارزه با مواد مخدر است، به کار گیریم.

جانشین فرماندهی انتظامی ملایر نیز از افزایش 17 درصدی میزان کشفیات در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت تعداد دستگیرشدگان 22 درصد کاهش داشته است.

قاسم قربانی از کاهش 71 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر و افزایش 25 درصدی دستگیرشدگان از بهمن ماه گذشته تا کنون در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در سال جاری 33 طرح موضوعی و پاکسازی نقاط آلوده و محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/89013/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول