اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه گذشته صورت گرفت

دستگیری 475 توزیع‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 475 نفر توزیع‌کننده، نگهدارنده، حمل‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر در یک ماه گذشته در مناطق مختلف آذربایجان غربی دستگیر شدند.

دستگیری 475 توزیع‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی

علی جدیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 475 نفر توزیع‌کننده، نگهدارنده، حمل‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر در یک ماه گذشته در مناطق مختلف آذربایجان غربی دستگیر شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این مدت در راستای مقابله با این بلای خانمان‌سوز مقادیری مواد مخدر اعم از تریاک، هروئین، حشیش و سایر انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد همچنین تعدادی قرص روانگردان نیز ماموران کشف کردند.

وی تصریح کرد: در یک ماه گذشته بیش از 10 کیلوگرم تریاک، 10 کیلوگرم هروئین، 6 کیلوگرم حشیش و سایر انواع مواد مخدر نیز 31 کیلوگرم کشف شده همچنین 6 هزار و 870 عدد قرص روانگردان نیز کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به کشفیات صورت گرفته در ارتباط با سیگار و مواد منفجره اشاره کرد و گفت: در این مدت 161 هزار و 423 پاکت سیگار، 243 هزار و 71 عدد مواد محترقه ماموران کشف کرده‌اند.

وی در ارتباط با عملیات‌هایی که در راستای کشف سرقت انجام گرفته است، بیان داشت: در این مدت 110 مورد سرقت از منزل، 126 مورد سرقت از مغازه، 133 مورد سرقت از اماکن خصوصی، 99 دستگاه خودروی مسروقه، 18 دستگاه موتورسیکلت و 98 مورد سرقت داخل خودرو کشف شده است همچنین 451 نفر سارق، مالخر و سایر افراد مشارکت‌کننده‌ در این جرم‌ها دستگیر شده‌اند.

جدیدی در ارتباط با سرقت به شیوه مسموم کردن نیز هشدار داد و افزود: بارها تذکر داده شده است برخی افراد سودجو از طریق برقراری ارتباط صمیمانه و نزدیک با مسافران خود سپس تعارف کردن آجیل و آب‌میوه، مسافران خود را مسموم کرده سپس پول و لوازم آنها را به سرقت می‌برند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه وقوع سرقت‌هایی به این شیوه در میدان‌‌های دواب گزارش شده است، اظهار داشت: چنین مواردی نه‌تنها در خودروهای سواری بلکه در اتوبوس‌ها نیز رخ داده است بنابراین،این انتظار وجود دارد شهروندان بیشتر از گذشته هوشیار باشند.

انتهای پیام/61002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول