اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه‌آهن شمال‌غرب:

بارگیری آزمایشی ایستگاه راه‏‏آهن بناب انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون راه‌آهن شمال‌غرب گفت: بارگیری آزمایشی ایستگاه باز بین‎المللی راه‏‏آهن بناب انجام شد.

بارگیری آزمایشی ایستگاه راه‏‏آهن بناب انجام شد

غلامرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مطالعات اولیه در زمینه اعلام ایستگاه بناب به عنوان ایستگاه بین‌المللی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر موفق به تصویب ایستگاه بناب به عنوان ایستگاه باز بین‌المللی شده‌ایم، خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی ایستگاه نیز در حال حاضر آغاز شده است.

معاون راه‌آهن شمال‌غرب با بیان اینکه بارگیری آزمایشی 4 هزار تن سنگ آهن به کشور چین صورت گرفته است، تصریح کرد: 250 تن روغن صنعتی به مقصد کشورهای اروپایی نیز بارگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی و روسازی خط انبار به طول 300 متر انجام شده است، اضافه کرد: خاک‌برداری، تسطیح و محوطه‌سازی ایستگاه باز بین‌المللی بناب صورت گرفته است.

نوری با بیان اینکه خطوط ایستگاه راه‌آهن بناب شامل سه خط علائمی و یک خط انبار می‌شود، ادامه داد: تعداد واگن‎‌های بارگیری شده 92 دستگاه با 5 هزار و 7 تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد واگن‌های تخلیه شده بیش از 390 واگن اعلام شده است، یادآور شد: میزان بار این واگن‌ها 2 هزار و 145 تن بوده است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول