اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میمنت ایام دهه فجر

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان راه‌آهن جنوب شرق برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق گفت: در ایام مبارک و پر برکت دهه فجر، جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان راه‌آهن جنوب شرق برگزار شد.

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان راه‌آهن جنوب شرق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جنوب شرق، سید مصطفی داودی در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و در طلیعه سی و چهارمین بهار آزادی، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان راه‌آهن جنوب شرق در پنج رشته از ابتدای دهه فجر در مجموعه ورزشی این اداره کل برگزار شد.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت دهه فجر و سالگرد انقلاب اسلامی افزود: همه ما وظیفه داریم این رویداد بزرگ اجتماعی و معنوی را که به‌طور قطع یکی از بزرگترین رخدادهای قرن اخیر است را با تمام توان خود ارج نهاده، تا ادای دین به شهدا و امام راحل کرده باشیم که در همین راستا برنامه‌های بسیار متنوعی در این اداره کل در هر یک از روزهای ایام‌الله دهه مبارک فجر ترتیب داده شد که برگزاری این جشنواره یکی از این برنامه‌ها بود.

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره علاوه بر گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، افزایش نشاط و سلامت جسمی و روحی کارکنان راه‌آهن می‌باشد.

داودی اضافه کرد: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان راه‌آهن جنوب شرق به مدت هفت روز در پنج رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج  و آمادگی جسمانی بانوان با حضور بیش از 150 ورزشکار در محل مجموعه فرهنگی ورزشی راه‌آهن جنوب شرق برگزار شد.

وی گفت: از برنامه‌های فرهنگی انجام شده در این دهه نیز می‌توان به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تقدیر از فعالان فرهنگی و نفرات برتر ورزشی، برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، ارسال پیامک با محتوای روز شمار انقلاب، برگزاری مسابقات مقاله نویسی با موضوع پیروزی شکوهمند انقلاب، برگزاری مسابقات نقاشی کودکان، دیدار با خانواده‌های مصدومان حوادث ریلی، برگزاری صبحگاه مشترک بسیج و پلیس راه‌آهن و برگزاری مراسم معنوی و پر فیض دعای عهد و کمیل اشاره کرد.

در پایان مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان راه‌آهن جنوب شرق، به تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/75002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول