اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

راه‌آهن ارومیه نیمه دوم سال 92 افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: ایستگاه راه‌آهن ارومیه نیمه دوم سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

راه‌آهن ارومیه نیمه دوم سال 92 افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک ‌روزه خود به آذربایجان غربی که به منظور شرکت در افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح انجام شده بود، در جلسه شورای تأمین مسکن و حمل و نقل آذربایجان غربی اظهار داشت: طرح راه آهن ارومیه - مراغه جزو طرح‌های مهر ماندگار بوده و به همین دلیل اجرای آن با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

وی افزود: مدیران استانی و به خصوص استاندار در خصوص بهبود روند اجرایی این طرح و سایر طرح‌های حوزه راه و شهرسازی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند که در این مورد باید از تمام مسئولان این استان قدردانی به عمل آید.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به برخی طرح‌های مورد بازدید در سفر یک ‌روزه خود به آذربایجان غربی، گفت: شکوفایی و سربلندی ایران اسلامی با همکاری و همدلی مسئولان محقق می‌شود و به همین دلیل هرگونه تلاش برای عمران و آبادانی استان‌ها با حمایت دولت مواجه است.

وی عنوان کرد: با توجه به بازدیدهای امروز و سخنان مسئولان استانی می‌توان نتیجه گرفت که این استان در مسیر رشد و ترقی قرار دارد و به زودی به یکی از استان‌های برتر در عرصه‌های مختلف کشور تبدیل خواهد شد.

نیکزاد همچنین تصریح کرد: راه‌آهن مراغه – ارومیه هم‌اکنون در ایستگاه مهاباد قرار دارد و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی افزود: ایستگاه این راه‌آهن در نقده دارای رشد خوبی است و تا اردیبهشت 92 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا ایستگاه ارومیه نیز تا پایان نیمه اول سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد و مردم این شهرستان از نعمت خط آهن بهره‌مند شوند.

استاندار بیان داشت: آذربایجان غربی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

در ادامه این جلسه وحید جلال‌زاده استاندار آذربایجان غربی فعالیت‌های انجام گرفته در این استان را موجب قرار گرفتن استان در مسیر پیشرفت و تقی دانست و عنوان کرد: این استان در حال تبدیل شدن به یکی از استان‌های صنعتی و برتر کشور است.

وی افزود: افتتاح 8 هزار و 91 واحد مسکن مهر که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد یکی از تلاش‌های مدیران استانی بود که برای ایجاد آرامش در زندگی مردم انجام گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با تلاش‌های بیشتری شاهد ارتقای سطح زندگی مردم و بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها باشیم.

‌انتهای پیام/61003/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول