اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر به فردوس مطرح شد

قول مساعد استاندار برای پروژه راه‌آهن فردوس

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی که به فردوس سفر کرده برای پیگیری پروژه راه‌آهن فردوس قول مساعد داد.

قول مساعد استاندار برای پروژه راه‌آهن فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، قهرمان رشید ظهر امروز در جمع مردم شهرستان فردوس اظهار داشت: هر خیزش و نهضتی که در جهان شکل می‌گیرد به قدرت خاصی نظیر نظام سلطه و یا گروه شرق تکیه دارد ولی انقلاب اسلامی ایران به توحید، اسلام و خودباوری مردم متکی است و با زورگویان و ستمگران مقابله می‌کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران متکی بر قرآن، فطرت انسان‌ها و اندیشه اسلامی است و از حقوق محرومان و پابرهنگان دنیا دفاع می‌کند.

استاندار خراسان‌جنوبی، مردمی و اسلامی بودن را از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود، نوری که تجلی و تبلور آن همه جهان را فراگرفته و امروز بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان حاصل تشعشع جاودانه انقلاب اسلامی ایران است.

رشید یادآور شد: ایران اسلامی با نوربخشی و سازندگی در وجوه مختلف برای تعالی و تکامل انسان‌ها، امروز به الگوی جاودانه‌ای برای جهان اسلام و بشریت تبدیل شده است.

اختصاص 698 میلیارد تومان اعتبار به فردوس

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در طول دولت‌های نهم و دهم بیش از 698 میلیارد تومان اعتبار به 53 دستگاه اجرایی شهرستان فردوس اختصاص یافته که این میزان اعتبار در قالب پروژه‌های عمرانی شهرستان هزینه شده است.

وی به اعطای تسهیلات نامحدود بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: شهرستان فردوس رتبه نخست معرفی و ارائه طرح‌های کشاورزی به کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.

رشید تصریح کرد: احداث کارخانه‌های شمش منیزیم، سیمان سفید، تولید توربین‌های بادی و پارمیکو گامی مؤثر در صنعت شهرستان فردوس و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه است.

اختصاص اعتبار لازم به پروژه بیمارستان 100 تختخوابی فردوس، راه‌اندازی سیستم دیجیتال، اختصاص 60 میلیون تومان به طرح توسعه امامزادگان فردوس و پیگیری پروژه راه‌آهن از جمله قول‌های مساعد استاندار به مردم شهرستان فردوس بود.

انتهای‌پیام/69007/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول