اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 239

سعدالدین: دفتر تبلیغات اسلامی راه‏آهن در ایستگاه سمنان راه‏اندازی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: با توجه به حجم زیاد مسافران سمنان، لازم است تا دفتر تبلیغات اسلامی راه‏آهن در ایستگاه سمنان راه‏اندازی شود.

سعدالدین: دفتر تبلیغات اسلامی راه‏آهن در ایستگاه سمنان راه‏اندازی شود

حسن سعدالدین در حاشیه مراسم افتتاح ایستگاه مطالعه راه‏آهن سمنان که با حضور مدیرکل امور کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، رئیس ایستگاه راه‏آهن سمنان و شماری از مسئولان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان خواستار راه‏اندازی دفتر تبلیغات اسلامی راه‏آهن در ایستگاه راه‏آهن سمنان شد.

وی گفت: با توجه به اینکه روزانه بیش از 3 هزار نفر مسافر از شبکه ریلی سمنان استفاده می‏کنند، باید تدابیری اتخاذ شود تا شعبه‏ای از دفتر تبلیغات اسلامی در ایستگاه راه‏آهن سمنان راه‏اندازی شود.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: با استقرار دفتر تبلیغات اسلامی راه‏آهن در ایستگاه راه‏آهن سمنان، فعالیت‏های فرهنگی با قوت بیشتری پیگیری خواهد شد.

کمبودهای اعتباری راه‏آهن سمنان برای اجرای طرح‏های عمرانی رفع می‏شود

فرماندار شهرستان سمنان همچنین با بیان اینکه راه‏آهن سمنان در زمینه فرهنگی فعالیت‏های قابل توجهی داشته است، ادامه داد: بر خلاف مباحث عمرانی که مورد انتظار جامعه است، راه‏آهن سمنان در امور فرهنگی به خوبی وارد شده و این فعالیت‏ها شایسته تقدیر است.

سعدالدین در عین حال افزود: کمبودهای اعتباری که برای اجرای پروژه‏های عمرانی راه‏آهن سمنان وجود دارد، باید با پیگیری همه مسئولان ذی‏ربط در این بخش رفع شود.

انتهای پیام/2249/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول