اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی قزوین:

تیم ووشوی نوجوانان قزوین راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان قزوین از اعزام تیم ووشوی نوجوانان این استان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

تیم ووشوی نوجوانان قزوین راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شد

علی تنباکوساز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم ووشوی استان قزوین با ترکیب شش ورزشکار از فردا به مدت دو روز در این مسابقات که در بخش ساندا به میزبانی ایلام برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

وی افزود: رقابت‌های ووشوی قهرمانی نوجوانان کشور در بخش ساندا برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود و نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در تیم ملی نوجوانان کشورمان را کسب می‌کنند.

تنباکوساز با اشاره به اینکه هدایت و مربیگری تیم ووشوی این استان در این رقابت‌ها بر عهده روح‌الله گل‌محمدی از مربیان جوان و با سابقه استان قزوین است، عنوان کرد: امیدوارم تیم ووشوی این استان بتواند در این رقابت‌ها عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین در ادامه با اشاره به حضور تیم ووشوی زرین قزوین در رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور بیان کرد: تیم ووشوی زرین قزوین در این مسابقات نمایش خوبی از خود نشان داد و مقابل رقیبان موفق شد یک پیروزی و یک تساوی را کسب کند.

وی عنوان کرد: تیم ووشوی زرین قزوین در این رقابت‌ها تیم آموزش و پرورش دورود را با نتیجه شش بر پنج مغلوب کرد، اما مقابل تیم باشگاه مقاومت زنجان با نتیجه هفت بر پنج شکست خورد.

تنباکوساز ادامه داد: تیم ووشوی زرین قزوین در پایان هفته پنجم و ششم این رقابت‌ها با کسب 9 امتیاز پس از تیم‌های باشگاه مقاومت زنجان و خراسان رضوی در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

رئیس هیئت ووشوی استان قزوین ابراز داشت: تیم ووشوی زرین قزوین تا چهار هفته باقیمانده تا پایان این مسابقات این فرصت را دارد که با برتری مقابل رقیبان جواز حضور در مرحله نیمه‌ نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول