اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه سنی بزرگ‌سالان

برترین‌های ووشوی کرمان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های ووشوی استان کرمان در گروه سنی بزرگ‌سالان انتخاب و معرفی شدند.

برترین‌های ووشوی کرمان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان مسابقات ووشوی قهرمانی استان در رده سنی بزرگ‌سالان با شرکت 150 ورزشکار از شهرستان‌های مختلف برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.

در این دوره از رقابت‌ها که در خانه ووشوی مرکز استان کرمان برگزار شد در بخش ساندا تیم ثامن‌الحجج رابر، کرمان و بردسیر به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی در وزن 52- کیلوگرم ‌رسول علیزاده‌ از بردسیر، 56- کیلوگرم ‌سبحان سلاجقه‌ از رابر، 60- کیلوگرم‌ محمد غلامی‌ از کهنوج، 65- ‌کیلوگرم ‌محسن اسکندرزاده‌ از کرمان، 70- کیلوگرم ‌مهدی سلاجقه‌ از رابر، 75- کیلوگرم‌ مهدی جهانشاهی‌ از بم و 80- کیلوگرم ‌هادی مرحمت‌ از جیرفت رتبه‌های اول را به خود اختصاص دادند.

همچنین در گروه سنی جوانان‌ در وزن 48- کیلوگرم ‌پدرام پایمرد‌ از منوجان، 52- کیلوگرم ‌محمدحسین رئیسی‌ از کهنوج، 56- کیلوگرم ‌محمد میرزایی‌ از بافت، 60- کیلوگرم ‌پوریا محسنی‌ از جیرفت، 65- کیلوگرم ‌محمدرضا فرامرزپور‌ از کرمان رتبه‌های اول را به دست آوردند.

نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها از هفته آینده در اردوی مشترک با بازیکنان حاضر در لیگ برتر شرکت می‌کنند و در پایان برترین‌های ووشوی استان کرمان برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی در اسفند سال جاری راهی تهران می‌شوند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول