اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی اهواز

«صنایع دستی شب‌تاب» شوشتر رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت سرمایه‌گذاری سلمان گفت: در حاشیه برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در اهواز قرار این صنایع دستی شب تاب شوشتر نیز پرده برداری شود.

«صنایع دستی شب‌تاب» شوشتر رونمایی می‌شود

روزبه سلمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: قرار است برای نخستین بار در جهان تکنولوژی شب‌تاب در بخش صنایع دستی در نمایشگاه ملی صنایع دستی اهواز رونمایی شود.

وی افزود: برای این کار پژوهش فراوانی انجام شده است و بیش از 700 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده و چهار نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

سلمان با اشاره به اینکه جاذبه این اقدام به دلیل مبتکرانه بودن است، خاطر نشان کرد: برای اینکه این اقدام به صورت نو و بدون نمونه خارجی بود در دستور کار قرار گرفت و به تولید انبوه رسید.

*رونمایی از سرامیک با نقش‌مایه‌های شوشتر

مدیر شرکت سرمایه‌گذاری سلمان اظهار کرد: برای ماندگاری و مانایی آثار تاریخی شوشتر و نقش‌مایه‌های تاریخی پژوهشی درباره نقوش برجسته و حجاری‌های شوشتر انجام شده است که نتیجه آن امروز در اهواز رونمایی خواهد شد.

سلمان با اشاره به نتایج پژوهش‌هایی که در زمینه انجام شده است، خاطر نشان کرد: در این زمینه نقوش برجسته تاریخی شوشتر بر روی سرامیک طراحی شده است و برای استفاده در معماری منازل و ماندگاری این نقوش به مردم عرضه می‌شود.

*استقبال بسیار زیاد خواهد بود

مدیر شرکت سرمایه‌گذاری سلمان اظهار کرد: به دلیل اینکه این نقوش تا کنون به این نحوه به بازار هدف عرضه نشده است مطمئنا مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: قرار است رونمایی از این صنایع دستی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه ملی صنایع دستی اهواز با حضور مسئولان ملی و استانی انجام شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول