اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 228

نمایشگاه صنایع‏دستی و هنرهای تجسمی در شاهرود افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی دانش‌آموزان شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

نمایشگاه صنایع‏دستی و هنرهای تجسمی در شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی دانش‌آموزان شاهرود عصر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و عرضه هنرهای دانش‌آموزان بسیجی واحد برگزار شده است.

سمیه خداوردی افزود: در این نمایشگاه، صنایع دستی دانش‌آموزان در قالب نقاشی، خطاطی، پوستر، عکس، بافتنی، گیپوربافی، عروسک‌سازی، منبت و معرق‌کاری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب انقلاب و تصاویر و روزشمار انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بوده که به همت دانش‌آموزان بسیجی برپا شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی دانش‌آموزان شاهرود اظهار داشت: این نمایشگاه توسط خواهر شهیدان قنبریان و با حضور ریاست آموزش و پرورش شاهرود و مسئولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شاهرود افتتاح شد.

وی همچنین افزود: برگزاری جشنواره غذاهای محلی از دیگر برنامه‌هایی بود که همزمان با افتتاح این نمایشگاه برگزار شد و دانش‌آموزان بسیجی هنر آشپزی خود را نیز به نمایش گذاشتند.

خداوردی بیان داشت: در جشنواره غذاهای محلی نیز دانش‌آموزان انواع و اقسام آش‌ها، ترچین‌ها و غذاهای محلی و بومی شهرستان شاهرود را طبخ و برای حضور در جشنواره عرضه کرده‌اند.

مسئول برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی دانش‌آموزان شاهرود خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح‌ها برای بازدید علاقمندان در دبیرستان «هاجر» واقع در خیابان دانشجوی شاهرود دایر است.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول