اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد

برپایی 9 بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان گفت: 9 بازارچه صنایع دستی استان در محل اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری هر شهرستان در ایام نوروز برپا می‌شود.

برپایی 9 بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 9 بازارچه صنایع دستی در شهرستان‌های مختلف استان از 28 اسفند ماه سال جاری تا 10 فروردین ماه سال 92 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های صنایع دستی استان در محل اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری هر شهرستان برپا می‌شود، افزود: طبق روال هر سال بازارچه صنایع دستی شهرستان کرمان در محل یخدان مؤیدی برپا می‌شود با این تفاوت که برپایی کارگاه‌های تولید زنده 15 رشته شاخص و اصیل صنایع دستی استان را در کاروانسرای گنجعلی‌خان داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان داشت: از هنرمندان و صنعت‌گران استان‌های دیگر کشور برای حضور در بازارچه‌های صنایع دستی دعوت به عمل آمده است.

شمس‌الدینی عنوان کرد: محل برگزاری بازارچه‌های صنایع دستی شهرستان بم «ارگ تاریخی»، سیرجان «پارک مسافر»، شهربابک «میمند»، ماهان «باغ شاهزاده»، رفسنجان «کاروانسرای شاه عباسی»،جیرفت «پارک موزه»، راین «ارگ تاریخی» و شهرستان زرند در محل پارک است.

معرفی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی کرمان

در آستانه فرارسیدن نوروز سال 1392 طی احکامی جداگانه از سوی اسماعیل نجار استاندار و رئیس ستاد تسهیلات سفر استان کرمان، قائم‌مقام، دبیر و معاونان این ستاد در حوزه‌های مختلف منصوب و معرفی شدند.

در این احکام محمدجواد کامیاب معاون عمرانی استاندار کرمان به سمت قائم‌مقام رئیس ستاد، حسین شمس‌الدینی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان به سمت دبیر و معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد، سیدجواد موسوی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان به سمت معاون ارتباطات عمومی و تبلیغات ستاد معرفی شدند.

استاندار کرمان در این احکام با تاکید بر ضرورت هماهنگی و ایجاد آمادگی لازم و همه جانبه برای پذیرایی مناسب از میهمانان نوروزی ابراز امیدواری کرده است، بتوان با توجه به شرح وظایف تدوین شده از سوی ستاد تسهیلات سفر در راستای معرفی استان پهناور و تاریخی کرمان به عنوان یکی از برترین قطب‌های گردشگری کشور به گردشگران و ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی گام برداشت.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول