اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامسر در جمع خبرنگاران:

مشاوران آلمانی در شهرک صنایع دستی مازندران مشارکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر درباره تغییر نام شهرک صنعتی به شهرک صنایع دستی گفت: برای این پروژه، یک سرمایه‌گذار با 45 میلیارد تومان آورده با همکاری مشاوران آلمانی اعلام آمادگی کرد.

مشاوران آلمانی در شهرک صنایع دستی مازندران مشارکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، رستم زرودی در جمع اصحاب رسانه در نشستی خبری با تشکر از حضور پرشور مردم در تظاهرات روز 22 بهمن گفت: امسال در ایام دهه فجر، 58 پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح داشتیم که اعتبار آن حدود 7 میلیارد و 424 میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: برای پروژه اورژانس بین راهی جواهرده، حدود 95 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد که برای فاز اول آن 35 میلیون تومان تعلق گرفته است.

زرودی اعتبارات 13 پروژه جهاد کشاورزی را حدود 2 میلیارد و 647 میلیون تومان اعلام و اعتبار پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی و آب و فاضلاب شهری را به ترتیب 735 میلیون تومان و 3 میلیارد تومان بیان کرد.    

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان رامسر، اشتغالزایی است، بیان کرد: تشابه اسمی برخی از روستاها باعث می‌شود در توزیع اعتبار حق آنها ضایع شود و برنامه‌ریزی شده است که اسامی برخی از این روستاها را عوض کنیم.

وی درباره تغییر نام شهرک صنعتی به شهرک صنایع دستی اظهار داشت: برای این پروژه، یک سرمایه‌گذار با 45 میلیارد تومان آورده، اعلام آمادگی کرد که همراه با مشاوران آلمانی‌اش قرار است فاز اول این پروژه را تا خرداد ماه سال 92 به اتمام برسانند.

این مسئول یکی دیگر از پروژه‌های در حال انجام در رامسر را پروژه ریز پهنه‌بندی زلزله خواند و گفت: قرارداد این پروژه با دانشگاه تهران بسته شد و بر اساس این پروژه عوامل مؤثر در ایجاد زمین‌لرزه و رانشی بودن شهرستان محاسبه شده و از این به بعد سازه‌ها بر اساس استانداردهای این مطالعات باید ساخته شوند.

زرودی اعلام کرد: اعتبار استانی این پروژه را اداره کل راه و شهرسازی مازندران و اعتبار شهرستانی آن از محل اعتبارات شهرداری رامسر تامین می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در بحث جذب سرمایه‌گذار فراتر از وظایف قانونی خود عمل کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: کتابچه طرح منطقه آزاد توسط شرکت پژوهش و معماری به صورت رایگان برای شهرستان رامسر تنظیم شده است.

وی درباره پروژه کنارگذر ساحلی گفت: این پروژه که در حدود 10 کیلومتر کاربری شده به 11.2 کیلومتر طولی افزایش یافت که زمین استحصالی آن 264 هکتار شد که از این مقدار 155 هکتار آن کاربری می‌شود.  

انتهای پیام/86024/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول