اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان اعلام داد

توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: با توجه به کمبود فضای مطالعاتی در سطح شهرستان‌های جنوبی استان، ساخت و توسعه فیزیکی کتابخانه‌ها امری ضروری است.

توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدجواد حسین‌زاده در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های عمومی جنوب کرمان در جمع کتابداران به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به کمبود فضای مطالعاتی در سطح شهرستان‌های جنوبی استان و نیاز مراجعان و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی و مراکز فرهنگی، ساخت یا توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی امری ضروری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان از پیشرفت 45 درصدی عملیات ساختمانی توسعه فضای کتابخانه عمومی شهید مطهری کهنوج و پیشرفت 15 درصدی کتابخانه عمومی شهدا در عنبرآباد خبر داد.

حسین‌زاده گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی در بعضی از مناطق استان باید برنامه‌ریزی هدفمند و اصولی و مطابق با نیازهای جامعه با رویکرد گسترش فرهنگ مطالعه مفید در این مناطق صورت پذیرد.

وی در زمینه رفع نیازهای تعمیراتی و تجهیزاتی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های جنوب کرمان قول مساعد داد.

* انتصاب رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی رودبار و فاریاب

طی حکمی از سوی محمدجواد حسین‌زاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، حجت اکبری و راضیه سالاری به ترتیب به عنوان رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های رودبار و فاریاب منصوب شدند.

در بخشی از این احکام آمده است، با توجه به تعهد و تجربیات ارزشمندی که در حوزه کتابخانه‌های عمومی دارید، انتظار است با تعامل با مسئولان شهرستان و ارتقای سطح کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی در دستیابی به اهداف و برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تلاش مضاعفی را معطوف کنید.

انتهای پیام/2655/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول