اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتیجه تساوی در خانه

سرمربی ابومسلم مشهد حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد

خبرگزاری فارس:سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد پس از تساوی ناامید کننده در برابر نفت مسجد سلیمان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

سرمربی ابومسلم مشهد حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم ابومسلم مشهد که انتظار می‌رفت 3 امتیاز دیدار خانگی برابر تیم نفت مسجد سلیمان را به دست آورد در برابر این تیم به تساوی رضایت داد.

در این دیدار که با استقبال سرد تماشاگران همراه بود کادر مربیگری تنها نماینده خراسان‌رضوی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از نتیجه مسابقه رضایت نداشتند.

هادی برگی‌زر که چند هفته‌ای است هدایت تیم ابومسلم مشهد را بر عهده دارد در پایان این دیدار حاضر به پاسخگویی و مصاحبه با رسانه‌های گروهی نشد.

انتظار می‌رود همان‌طور که مربیان پس از پیروزی در برابر خبرنگاران حاضر شده و از تیم خود و تصمیمات کادر فنی تعریف و تمجید می‌کنند پس از شکست نیز باخت را پذیرفته و دلایل تساوی و شکست را با خبرنگاران در میان بگذارند.

تیم ابومسلم مشهد از ابتدای حضور هادی برگی‌زر نتایج تقریباً خوبی در جام حذفی کسب کرد و دو تیم لیگ برتری به نام‌های پیکان تهران و صبای قم را از گردونه مسابقات حذف کرد و در برابر استقلال تهران شکست سنگینی را متحمل شد.

ابومسلم مشهد هفته آینده میهمان شهرداری اراک است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول