اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

خبرنگاران گلستان باید با آخرین تکنیک‎های روز آشنا باشند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: خبرنگاران استان ضمن آشنایی باید با استفاده از آخرین تکنیک‎های کاربردی و بروز اطلاع‎رسانی به وظایف خود بپردازند.

خبرنگاران گلستان باید با آخرین تکنیک‎های روز آشنا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن امامی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: بر اساس قولی که استاندار گلستان در روز خبرنگار نسبت به برگزاری دوره‎های مختلف آموزش خبرنگاری داده بودند با تلاش و پیگیری‎های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از هفته قبل دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری در استان گلستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: این کلاس‎ها به صورت دو روز در هفته و به مدت هشت هفته برگزار می‎شود و از هفته گذشته این کلاس‎ها آغاز شده و سعی شده در این کلاس‎ها علاوه بر اساتید استانی از اساتید برجسته و به نام کشوری نیز استفاده شود.

امامی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، وزارتخانه و معاونت مطبوعات فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش خبرنگاران را به صورت مستمر و سالانه در برنامه‎های خود دارند و انشاالله در سال‎های آینده این برنامه به صورت منظم و مستمر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در این دوره از کلاس‎ها سعی شده از مباحث تئوری در کنار کارگاه‎های عملی استفاده شود و بیشتر به مباحث کاربردی و کارگاهی پرداخته شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت کیفیت و کمیت دوره‎های آموزشی گفت: برگزاری چنین دوره‎هایی نیازمند منابع مالی و مدرس‎های مجرب است و مطلوب این است که دوره‎های آموزشی به صورتی برگزار شود که رضایت‎مندی در آن اتفاق بیافتد.

امامی متذکر شد: در این دوره نیز با استفاده از منابع و امکانات گوناگون شرکت‌‌کنندگان در این دوره تا به اینجا رضایتمندی مطلوب خود از دوره را اعلام کرده و استقبال خوب و مطلوبی از این دوره‎ها شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اذعان داشت: انتظار ما این است که بعد از برگزاری این دوره بتوانیم خروجی مناسب آن را در خبرگزاری‎ها و هم در مطبوعات و دیگر رسانه‎های استانی ببینیم و شاهد تولیدات خوبی در عرصه‎های مختلف رسانه‎ای در استان باشیم.

انتهای پیام/2307/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول