اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای کرمان:

جذب نیرو توسط باشگاه خبرنگاران باید احیا شود

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: باشگاه خبرنگاران مکان خوبی برای جذب نیرو است و این ظرفیت باید به صورت ویژه احیا شود.

جذب نیرو توسط باشگاه خبرنگاران باید احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید محمود میرکمالی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اشاره به اینکه این باشگاه مکان خوبی برای جذب نیرو است، اظهار داشت: بر این اساس باید این ظرفیت در باشگاه خبرنگاران به صورت ویژه احیا شود.

وی بر فعالیت بیشتر خبرنگاران در عرصه خبر مکتوب و تصویری تاکید کرد و افزود: این امر سبب رشد و تحول عظیم باشگاه خبرنگاران می‌شود.

رئیس سابق باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اشاره به پیشرفت باشگاه در چند سال اخیر خاطرنشان کرد: فعالیت اعضا باشگاه در کار تولیدات سیما، رادیو، گزارش‌های موظفی، اخبار مکتوب و تصویری و کارهای مشارکتی با ادارات یکی از گام‌های مثبت باشگاه طی سال‌های اخیر بوده است.

حمید احمدی‌افزادی به پرورش نیروهای خبری در باشگاه خبرنگاران اشاره کرد و افزود: هم اکنون تعداد زیادی از این افراد در واحد مرکزی خبرِ کرمان، برخی روابط عمومی‌های ادارات و همچنین نشریات محلی مشغول به فعالیت هستند.

همچنین رئیس جدید باشگاه خبرنگاران کرمان اظهار داشت: باشگاه خبرنگاران همواره بازوی توانمندی برای صدا و سیما به شمار می‌رود.

محمدرضا محمدحسنی دقت، سرعت و صحت در انعکاس خبر را مهم دانست و بحث خبرنگاری و تربیت نیروی خبرنگار را از اولویت‌های اصلی کار باشگاه خبرنگارانِ مرکز کرمان دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر مدیرکل مرکز و معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز کرمان، باشگاه خبرنگاران بتواند به تحولی عظیم دست یابد.

مدیر هماهنگی و پشتیبانی خبر صدا و سیمای مرکز کرمان هم در این آیین با اشاره به حضور همیشگی باشگاه خبرنگاران در کنار واحد خبر صدا و سیمای اظهار داشت: باشگاه خبرنگاران همواره در به تصویر کشیدن رویدادهای خبری همراه و همگام با واحد خبر کرمان عمل کرده است.

رضا محمودآبادی بر حمایت بیشتر از باشگاه خبرنگاران برای پشتیبانی خبری تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه وظیفه پوشش اخبار ورزشی برعهده باشگاه خبرنگاران است بر این اساس واحد خبر کرمان آمادگی دارد تا در صورت کمبود تجهیزات، باشگاه خبرنگاران را یاری کند.

به گزارش فارس در این آیین از زحمات حمید احمدی‌افزادی که هم‌اکنون در سمت مدیر تفاسیر سیاسی صدا و سیمای مرکز کرمان فعالیت می‌کند، قدردانی به عمل آمد و محمدرضا محمدحسنی به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران کرمان معرفی شد.

انتهای پیام/2446/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول