اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهدشت:

دفتر خبرنگاران دهدشت تجهیز می‌شود/ نقدگریزی آفت کار مسئولان است

خبرگزاری فارس: شهردار دهدشت با اشاره به اینکه تجهیز دفتر خبرنگاران دهدشت تا حدود زیادی انجام گرفته، گفت: تلاش خواهیم کرد تا قبل از دهه فجر تجهیزات این دفتر تکمیل شود.

دفتر خبرنگاران دهدشت تجهیز می‌شود/ نقدگریزی آفت کار مسئولان است

سید حجت‌الله تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به آماده‌سازی دفتر خبرنگاران دهدشت توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا قبل از آغاز دهه فجر این دفتر را تکمیل و در اختیار خبرنگاران قرار دهیم.

شهردار دهدشت اضافه کرد: در حال حاضر رنگ‌آمیزی و برق‌کشی این دفتر انجام شده و تا پایان همین هفته نیز نسبت به برقراری اینترنت پرسرعت و نامحدود این دفتر اقدام خواهیم کرد.

تقوی برقراری این دفتر را در افزایش ارتقاء سطح خبر و اطلاع رسانی بسیار مؤثر دانست و افزود: خبرنگاران و اهالی رسانه به عنوان چشمان تیزبین جامعه می‌توانند در رفع مشکلات و معضلات یاری‌رسان دستگاه‌ها باشند.

وی با اشاره به نوپا بودن کار خبر در سطح شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها باید بدون هیچ چشمداشتی خود را ملزم به حمایت از کار خبری بدانند.

شهردار دهدشت با اظهار تعجب از اینکه برخی مدیران نسبت به گزارش‌ها و خبرها واکنش غیرمعقولانه نشان می‌دهند، گفت: وجود خبرنگاران به عنوان کسانی که به دنبال رفع نواقص و مشکلات و نیز انعکاس عملکرد دستگاه‌ها هستند فرصتی مغتنم است.

تقوی اذعان کرد: در موارد زیادی خبرنگاران مشکلات متعدد را به شهرداری دهدشت گوشزد کردند که شاید از دید کارشناسان ما پنهان مانده بودند و شهرداری دهدشت با دیده منت از هرگونه انتقاد و پیشنهاد خبرنگاران استقبال کرد و این‌گونه معضلات تا حدود زیادی برطرف شد.

شهردار دهدشت خاطرنشان کرد: همان اندازه که مدیران از دیدن تصاویر خود بر روی صفحه اخبار مشعوف می‌شوند باید تحمل انتقاد و گزارش‌های معقول و بدون غرض را نیز داشته باشند.

تقوی تأکید کرد: شهرداری بنا به وظیفه و بدون هیچ چشم داشتی اقدام به واگذاری دفتر به خبرنگاران کرد و هم اکنون نیز با افتخار نسبت به تجهیز آن اقدام می‌کند و امیدواریم که رسانه‌های دهدشت همواره در کنار شهرداری دهدشت نسبت به رفع معضلات و مشکلات بکوشند.

وی مدیریت‌ها و پست‌ها را رفتنی دانست و عنوان کرد: تنها کسانی خواهند بود خبر و خبرنگاران هستند و بدون شک تعامل منطقی و قانونی با خبرنگاران به یقین به نفع مدیران خواهد بود و تنها کسی که از واکنش منفی و غیرمعقول مدیران نسبت به رسانه‌ها متضرر می‌شود خود مدیران هستند.

انتهای پیام/82008/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول