اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان:

مجوز صادرات چاقو و شمشیر اخذ نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در زمینه صادرات شمشیر، چاقو و قداره مشکلاتی در استان وجود دارد، افزود: مجوز صادرات چاقو و شمشیر هنوز اخذ نشده است.

مجوز صادرات چاقو و شمشیر اخذ نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات این استان با بیان اینکه در زمینه صادرات شمشیر، چاقو و قداره و ملیله مشکلاتی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجوز برای صادرات محصولات چاقو و شمشیر اخذ نشده است.

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه و رونق صنایع‌دستی در استان زنجان گام‏های بلندی برداشته شده است، اضافه کرد: ایجاد مرکز هنری و اقامتی چلپی اوغلی از برنامه‏های مورد نظر است.

همچنین در این جلسه معاون برنامه‏ریزی استاندار زنجان اظهار داشت: هدف‏گذاری صادرات استان زنجان در سال‎های گذشته بر اساس وضعیت استان و برنامه پنجم توسعه صورت گرفته است.

سعید عباسی با اشاره به اینکه زمینه‏های مختلف برای رشد صادرات در استان زنجان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس هدف‎گذاری برای صادرات سال آینده نباید کمتر از سال گذشته باشد.

*وجود ظرفیت‏های مختلف صادراتی در استان زنجان

وی با بیان اینکه باید گام‏های بلندی را برای رسیدن به صادرات یک میلیارد دلاری در استان زنجان برداریم، اضافه کرد: استان زمینه رشد صادرات را با وجود ایجاد ظرفیت‏های مختلف و مناسب دارد.

در ادامه این جلسه رئیس گمرک زنجان نیز آمادگی گمرک را برای صادرات محصولات صنایع‌دستی اعلام کرد و یادآور شد: در صورت اخذ مجوز برای صدور این محصولات اقدام می‏کنیم.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول