اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماهه 91 محقق شد

صادرات 400 هزار تن گوگرد تولیدی پالایشگاه خانگیران به بازارهای هدف

خبرگزاری فارس: رئیس عملیات فروش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی از صادرات 400 هزار تن گوگرد تولیدی این شرکت، در 10 ماهه سال 91 به بازارهای هدف خبر داد.

صادرات 400 هزار تن گوگرد تولیدی پالایشگاه خانگیران به بازارهای هدف

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، محمدرضا غلامی اظهار داشت: عملیات فروش گوگرد پس از دپو و بارگیری از محوطه قالب‌بندی گوگرد شروع می‌شود.

وی درباره آغاز زمان بارگیری گوگرد از پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد اظهار داشت: گوگرد تولیدی پالایشگاه خانگیران همه روزه از طریق کامیون و تعداد 30 واگن قطار به بندرعباس منتقل و از اسکله‌های شهید باهنر و رجایی صادر می‌شود.

غلامی میزان تولید گوگرد این پالایشگاه را در سال 600 هزار تن عنوان و تصریح کرد: در 10 ماهه امسال بنابر تعهدی که داشتیم، 400 هزار تن گوگرد به بازارهای هدف صادر شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه 2 هزار تن گوگرد به مقصد بندرعباس بارگیری می‌شود، ادامه داد: طبق قراردادی که با راه آهن جمهوری اسلامی ایران منعقد کرده‌ایم روزانه 30 واگن، گوگرد تولیدی شرکت را به جنوب کشور منتقل و پس از تخلیه در انبار این شرکت از بنادر شهید باهنر و رجایی، به کشتی بارگیری و سپس به کشورهای چین، هند و بخشی هم به پاکستان صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 75 درصد گوگرد تولیدی پالایشگاه خانگیران به کشورهای چین، هند و پاکستان صادر و 25 درصد به مصرف صنایع داخلی می‌رسد.

غلامی همچنین به تعرفه راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای جابه‌جایی گوگرد تولیدی این پالایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر نرخ جابه‌جایی هر تن گوگرد حدود 470 هزار ریال است.

رئیس عملیات فروش پالایشگاه خانگیران در خصوص زمینه‌های جذب مشتری خارجی گوگرد تولیدی این شرکت گفت: مشتریان از طریق مدیریت بازرگانی شرکت ملی گاز معرفی و ما برابر حواله صادر شده، گوگرد را تحویل مشتری می‌دهیم. 

انتهای پیام/70005/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول