اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان خبر داد

صادرات 50میلیارد تومانی تعاونی‌های استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: طی 10 ماهه نخست امسال تعاونی‌های استان اصفهان 50 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف صادرات داشته‌اند.

صادرات 50میلیارد تومانی تعاونی‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی قادری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر اتاق تعاون استان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف اظهار کرد: تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور بر اراده ملت ایران تأثیری ندارد و ایرانیان همواره برای توسعه و پیشرفت اقتصادی تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب به عنوان دهه پیشرفت و عدالت به شمار می‌رود و دشمنی‌های دشمن در این دهه اقتصاد کشور را نشانه گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تأکید بر اینکه با جمهوری اسلامی ایران با تمام مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور از جایگاه ویژه و مطلوبی در دنیا و در سطح نظام برخوردار است، تصریح کرد: اگر چه تحریم‌های خارجی بر کشور وجود دارد اما تمام این تحریم‌ها را با تبعیت از رهبری و با استفاده از راهکار‌های قانونمند دور می‌زنیم.

وی به فعالیت 8 هزار و 300 تعاونی در بخش‌های مختلف در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران تنها 181 تعاونی در سطح استان وجود داشته است اما در حال حاضر تعداد تعاونی‌های استان رشد چندین برابری دارد.

قادری با اشاره به صادرات تعاونی‌های استان اصفهان تاکید کرد:  طی 10 ماهه نخست امسال تعاونی‌های استان اصفهان 50 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف صادرات داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه صادرات بالای تعاونی‌ها از مهم‌ترین خروجی‌های فعالیت تعاون‌گران است، افزود: حوزه تعاون یکی از حوزه‌های اصلی اقتصادی کشور به شمار می‌رود و اگر چه مشکلات و نارسایی‌هایی فرا‌روی تعاونی‌ها وجود دارد اما درصدد برطرف کردن این مشکلات هستیم.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول