اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماه گذشته صورت گرفت

صادرات 4 میلیون تن کالا از گمرک بوالخیر

خبرگزاری فارس: رئیس گمرک بوالخیر گفت: در 10 ماه گذشته میزان صادرات کالا در این گمرک نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش چشم‌گیری برخوردار بوده است.

صادرات 4 میلیون تن کالا از گمرک بوالخیر

شهریار سبزی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: در مدت یاد شده چهار میلیون و 437 هزار تن کالا به ارزش به ارزش سه میلیون و 80 هزار دلار از طریق این گمرک به خارج از کشور صادر شده است.

وی تصریح کرد: صادرات این میزان کالا در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ ارزش 786 درصد و از نظر وزنی 151 درصد افزایش داشته است.

رئیس گمرک بوالخیر اضافه کرد: عمده کالاهای صادراتی از این گمرک محصولات کشاورزی و دامی بوده و به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

سبزی‌زاده تصریح کرد: با حمایت مدیرکل گمرک بوشهر، فعالیت‌های گمرک بوالخیر رونق خاصی گرفته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بوالخیر ظرفیت‌های زیادی برای فعالیت‌های تجاری و گمرکی دارد و صادرات کالا از این گمرک نشان‌دهنده رونق تجارت در این گمرک شده است.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول