اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران خبر داد

شناسایی 1037 واحد متخلف نانوایی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: یک‌هزار و 37 واحد متخلف توزیع آرد و واحد خبازی سال‌ جاری در مازندران شناسایی شدند.

شناسایی 1037 واحد متخلف نانوایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط‌ عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران جهت نظارت و توزیع آرد و نان در چارچوب طرح نظارتی با اجرای گشت‌های مشترک بازرسی و بازرسی‌های نوبه‌ای در سطح استان از واحدهای تولیدی آرد و همچنین واحدهای عمده توزیع آرد و واحدهای خبازی بازرسی به عمل آورده است.

این مسئول افزود: در سال‌ جاری 100 تیم بازرسی از تمامی واحدهای تولیدی آرد، واحدهای فروش آرد و خبازهای در سطح استان بازرسی به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده دو واحد تولیدی آرد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران افزود: برای متخلفان مذکور پرونده‌ای به ارزش یک میلیارد و 276 میلیون ریال تشکیل شده است.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه یک‌هزار و37 واحد متخلف توزیع آرد و واحد خبازی شناسایی و برای آنها تشکیل پرونده شد، اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده نیز یک میلیارد و 493 میلیون ریال بوده است.

هاشم‌پور با تاکید بر نظارت مستمر بر بازار، مشارکت شهروندان را مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو می‌توانند مراتب را به سامانه ارتباطی 124 اعلام کنند.

انتهای‌پیام/2296/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول