اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس:

اجازه فعالیت به شرکت‌های متخلف در پارس‌جنوبی را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس گفت: اجازه فعالیت به شرکت‌های متخلف در پارس‌جنوبی را نمی‌دهیم.

اجازه فعالیت به شرکت‌های متخلف در پارس‌جنوبی را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی پیش از ظهر امروز در نشست کمیسیون کارگری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: توجه به حقوق کارگران امری لازم است و با تمام توان در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی افزود: این کمیسیون در واقع با هدف پیگیری مطالبات کارگری در پارس‌جنوبی تشکیل شده که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس با اشاره به برخی فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه پیگیری مطالبات کارگری

پارس‌جنوبی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس و مدیریت کار و خدمات اشتغال در راستای احقاق حق و حقوق کارگران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با بسیج کردن تمام امکانات در این مسیر تلاش خواهد کرد.

حاجیانی افزود: برخی ناهماهنگی‌ها در عدم پرداخت به‌ موقع حقوق کارگران در پارس‌جنوبی از سوی برخی پیمانکاران فرعی است که بعضاً به ‌صورت مستقیم نیز با صنعت نفت ارتباطی ندارند.

وی تصریح کرد: شرکت‌های تابعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت در پارس‌جنوبی در پرداخت حقوق کارگران پیشتاز هستند.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس با تشکر از اعضای کمیسیون کارگری پارس‌جنوبی و دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و قضایی شهرستان کنگان و عسلویه در همکاری با مجموعه صنعت نفت در مسیر احقاق حقوق کارگران یادآور شد: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت بالنده نفت جمهوری اسلامی ایران در پایتخت انرژی کشور با همراهی سایر دستگاه‌ها هیچ‌گاه اجازه فعالیت به برخی شرکت‌های متخلف این حوزه در پارس‌جنوبی نخواهد داد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز اظهار داشت: برای احقاق حقوق کارگران در منطقه ویژه همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

محمد غریبی با اشاره به نقش پرداخت به موقع مطالبات کارگری در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای گفت: امیدوار هستیم که حاصل این نشست تخصصی ارائه راهکارهای مناسب برای برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور پرداخت به موقع مطالبات کارگری باشد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول