اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم:

برخورد با رانندگی تاکسی متخلف جدی و بازدارنده باشد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موضوع تخلفات در تاکسی‌ها گفت: باید همه تخلف‌ها ثبت شود و در کمیته انضباطی بررسی شود و اجازه ندهیم که تخلف‌ها در سطح تاکسی‌ها گسترش یابد.

برخورد با رانندگی تاکسی متخلف جدی و بازدارنده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، عباس ذاکریان در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: اگر راننده تاکسی از شغلش رضایتمندی داشته باشد این رضایت را به سطح جامعه منتقل می‌کند و اگر نارضایتی داشته باشد آن را به جامعه منتقل خواهد کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: به منظور رفع مشکلات تاکسی‌ها اقدامات خوبی انجام شد که یکی از آنها واگذاری به بخش خصوصی بود و حرکت خوبی آغاز شده است.

ذاکریان با اشاره به تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی تصریح کرد: شرکت‌ها را بررسی خواهیم کرد که شرکت‌های قوی تقویت و شرکت‌های ضعیف هم حذف خواهند شد.

وی بیان داشت: یکی از مسائل یکسان‌سازی نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر بود و در برخی از مناطق نرخ‌ها پایین بود و به همین دلیل رقبتی برای حضور تاکسی‌ها در آن قسمت شهر نبود، اما الان در کل شهر یکسان است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: هوشمندسازی تاکسیرانی انجام شد که یکی از قدم‌های اساسی در این زمینه بود که آماده واگذاری است و اجرایی شدن آن طرح منوط به دخیل کردن بخش خصوصی است.

وی افزود: باید استانداردها را تعیین کنیم و از آن طریق بتوانیم مدیریت تاکسی‌ها را انجام دهیم و باید توسط بخش خصوصی مدیریت 6 هزار تاکسی را برطرف کنیم.

ذاکریان تصریح کرد: بخش عمده‌ای از تاکسی‌ها با عنوان تاکسی‌های گردشی خارج از نظارت ما هستند که باید تبدیل به تاکسی‌های دربستی شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: تاکسی دربستی اطراف حرم نیز در دستور کار قرار دارد که در رفع مشکلات زائران موثر خواهد بود.

وی در خصوص نرخ کرایه تاکسی سال 92 گفت: هنوز این نرخ‌گذاری در قم انجام نشده که باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

ذاکریان با اشاره به موضوع تخلفات در تاکسی‌ها گفت: باید همه تخلف‌ها ثبت شود و در کمیته انضباطی بررسی شود و اجازه ندهیم که تخلف‌ها در سطح تاکسی‌ها گسترش یابد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم تصریح کرد: اگر برخورد درستی انجام نشود، حریم خصوصی افراد به خطر می‌افتد و مشکلاتی را در جامعه ایجاد خواهد کرد که باید برخورد جدی شود.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول