اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بهمن ماه صورت گرفت

محکومیت 8 متخلف از قانون شکار در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان گفت:‌ طی بهمن ماه هشت نفر متخلف از قانون شکار در اسدآباد و ملایر به مراجع قضایی معرفی و محکوم به پرداخت 11 میلیون ریال جزای نقدی شدند.

محکومیت 8 متخلف از قانون شکار در همدان

قربانعلی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای اجرای قوانین و مقررات زیست‌محیطی طی بهمن ماه 4 اخطاریه زیست‌محیطی در بخش محیط زیست انسانی ابلاغ شده است.

وی افزود: این اخطاریه‌ها در حوزه‌های شهرستانی اسدآباد، ملایر و همدان به واحدهای آلاینده شن و ماسه، معدن سنگ آهن، ذوب ضایعات باطری‌های مستهلک و بازیافت روغن ابلاغ شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان بیان داشت:‌ به منظور اجرای قوانین و مقررات زیست‌محیطی در بخش محیط زیست طبیعی نیز دو لایحه کیفری علیه دو نفر متخلف از قانون شکار و صید به مراجع قضایی سامن در شهرستان ملایر به دلیل تحت کیفر قرار دادن متخلفان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: تعداد هشت نفر متخلف از قانون شکار و صید نیز به اتهام شکار غیر مجاز و حمل سلاح غیر مجاز به مراجع قضایی ذی‌صلاح در شهرستان‌های اسدآباد و ملایر معرفی شدند.

محمدپور در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: متخلفان در مجموع به پرداخت 11 میلیون ریال جزای نقدی محکوم و 7 میلیون و 360 هزار ریال ضرر و زیان در حق سازمان حفاظت محیط زیست محکوم شده‌اند.

انتهای پیام/89006/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول