اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مرحله پایانی

نفرات برتر مسابقات کاراته کنترلی اردبیل معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری مرحله پایانی مسابقات کاراته کنترلی استان اردبیل نفرات برتر این رشته معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات کاراته کنترلی اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مرحله پایانی مسابقات کاراته کنترلی استان اردبیل در محل مجموعه ورزشی حسین رضازاده برگزار شد و نفرات برتر جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان پویا بک‌محمدی از پارس‌آباد، علی تایر از پارس‌آباد، یاشار امانی‌زاده از مشگین‌شهر، سینا مهدی‌خانژاد و حامد محمودی هر دو از اردبیل به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رده سنی جوانان نیز سید محمدنقی حافظی از خلخال، میلاد عبدالعلی‌پور از اردبیل، مهران احسانیان از خلخال، محمد انام‌پور از خلخال و موسی کنعانی از اردبیل جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب کردند.

همچنین در رده سنی امید مسابقات کاراته کنترل استان اردبیل مهدی کبودین از اردبیل، شمس‌علی یوسفی از پارس‌آباد و حسین فتحی از پارس‌آباد به عناوین برتر دست یافتند.

در رده سنی بزرگسالان این مسابقات نیز فرزاد وطن‌‌خواه، علی شهبازی، توحید خانمندی، بهزاد پور زارع، هوشنگ ابراهیم‌زاده و داریوش حقی‌زاده از پارس‌آباد خوش درخشیدند.

همچنین به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان استان در اسلحه اپه با عنوان «جام فجر» در محل سالن آکادمی شمشیربازی استان اردبیل برگزار شد و طی آن اپه‌ایست‌های جوان استان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت امیررضا کنعانی و امید فعال قیومی دو ملی‌پوش اپه استان در بازی نهایی به دیدار هم رفتند.

در پایان این مسابقات امیررضا کنعانی گردن‌آویز طلا گرفت، امید فعال قیومی دوم شد و مدال نقره را نصیب خود کرد و امیرمحمد رحیمی و حسام عزیزپور مشترکاً سوم شدند و مدال برنز گرفتند.

انتهای پیام/62004/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول