اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون کاراته:

اردوی تیم ملی کاراته پایان تعطیلات نوروز برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی کاراته پس از پایان مسابقات جهانی آسیا تا پایان تعطیلات نوروز اردو نخواهد داشت.

اردوی تیم ملی کاراته پایان تعطیلات نوروز برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا سمندر ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برقراری تعامل منسجم فی‌مابین هیئت‌های استانی با فدراسیون کاراته لازمه پیشرفت این رشته رزمی است.

وی افزود: زمانی یک رشته ورزشی می‌تواند در سطح کشور و حتی فراتر از آن حرفی برای گفتن داشته باشد که میان هیئت‌های استانی و فدراسیون‌های تیمی در تهران تعامل قوی ایجاد کند.

سمندر نبود ارتباط موثر بین مسئولان و مطالبه نکردن نیازها را موجب رکود تیم‌های استانی دانست و گفت: مسئولیت و سرپرستی یک هیئت بسیار مهم است.

سرپرست فدراسیون کاراته مسئولیت داشتن را خدمت و آگاهی از تمامی مسائل رفاهی اعضای تیم در اقصی نقاط استان دانست و گفت: حل معضلات و آسیب‌های یک تیم که در پیشبرد و شناخته شدن یک رشته بسیار مهم و اساسی بوده از دیگر لازمه‌های مسئولیت هیئت کاراته است.

وی خاطرنشان کرد: سرپرست هیئت باید با هماهنگی میان اعضا و استفاده از حضور پیشکسوتان و بررسی نیازها مانع عقب افتادگی تیم شود.

سمندر دعوت از یک یا چند مربی کاراته استان به اردوی تیم ملی برای آموزش را از برنامه‌های این فدراسیون برشمرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته پس از مسابقات کاراته کشورهای اسلامی، یک یا چند مربی از چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و آموزش می‌بینند.

این مسئول هماهنگی کادر فنی را مهم‌ترین رخداد حال حاضر کاراته کشور دانست و تأکید کرد: در حال حاضر برنامه تنظیم و هماهنگی کادر فنی در دستور کار قرار گرفته است، بر همین اساس تیم ملی بعد از مسابقات جهانی آسیا تا پس از تعطیلات نوروز اردو نخواهد داشت، چراکه در حال تدارک یک مسابقه برون مرزی برای کاراته‌کاران کشور هستیم.

*رکود کاراته چهارمحال و بختیاری

سرپرست فدراسیون کاراته ادامه داد: هر استانی سهمیه خاص خود را دارد ولی ما به مسابقات انتخابی بزرگسالان بانوان و آقایان اکتفا نکرده و برای هر وزن شش تا هفت نفر اردونشین سهمیه خواهیم داد.

وی با اشاره به وضعیت کاراته استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: کاراته استان چهارمحال و بختیاری با وجود تلاش مسئولان استانی در یک حالت سکون و رکورد قرار گرفته است، بر همین اساس نیاز است تا با همدلی بین اعضای هیئت کاراته و استفاده از وجود پیشکسوتان هر چه زودتر این وضعیت ساماندهی شده تا به زودی شاهد حضور تیم در لیگ داخلی و حتی خارجی باشیم.

سمندر خاطرنشان کرد: امروز شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه در استان بودیم و امیدواریم رئیس جدید هیئت کاراته استان بتواند مسیر جدید و همواری را برای کاراته‌کاران استان مهیا کند.

مجمع انتخابات هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری امروز با حضور سرپرست فدراسیون کاراته برگزار و پس از اخذ آرا فرشاد کریمی با حداکثر رأی اعضای مجمع انتخابات به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته استان چهارمحال و بختیاری معرفی و انتخاب شد.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول