اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کاراته‌کای مازندرانی به همراه تیم داورزنی سوم شد

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای جوان مازندرانی از کسب مقام سوم لیگ برتر کاراته خود به همراه تیم شهید داورزنی قرچک خبر داد.

کاراته‌کای مازندرانی به همراه تیم داورزنی سوم شد

محمدامین قالیچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: از ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر کاراته کشورمان با تیم شهید داورزنی قرچک قرارداد منعقد کردم.

وی با اشاره به این‌که تیم شهید داورزنی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر امسال محسوب می‌شد، ادامه داد: در پایان رقابت‌های لیگ برتر کاراته، تیم شهسد داورزنی توانست در بخش کاتا و کمیته به دو مقام سومی با ارزش دست پیدا کند که در مجموع نیز به همراه این تیم، توانستیم رتبه سوم لیگ برتر را از آن خود کنیم.

قالیچی با اعلام این‌که از ابتدای نیم فصل دوم لیگ توانستم پنج بازی را برای این تیم انجام دهم، تصریح کرد: چهار دیدار این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته و تنها در یک دیدار با نتیجه نزدیک سه بر دو شکست خوردم.

تنها کاتاروی آملی حاضر در لیگ برتر کاراته عنوان کرد: سطح رقابت‌های امسال بالا و کیفیت آن خوب بود.

وی اظهار داشت: هشت تیم در این دوره از لیگ برتر شرکت داشتند که در پایان تیم زنجان به مقام قهرمانی دست یافت و این تیم بدون شکست در دیدار پایانی با نتیجه 14 بر 13 مقابل تیم داورزنی قرچک طعم شکست را چشید.

به گفته قالیچی، تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز پس از گاز زنجان به عنوان نائب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

کاراته‌کای جوان مازندرانی با اعلام این‌که چند پیشنهاد برای فصل آینده لیگ برتر از تیم‌های مختلف دارم، گفت: هم‌اکنون در خدمت تیم داورزنی قرچک هستم و به این تیم می‌اندیشم.

گفتنی است، محمدامین قالیچی متولد 1371 است و هم‌اکنون در ترم سوم رشته مهندسی صنایع دانشگاه غیرانتفاعی شمال مشغول به تحصیل است.

این رزمی‌کار آملی پنج دوره پیاپی قهرمان سبک JKMO (ساساکی‌ها شوتوکان) کشور، رتبه نخست سبک شوتوکان ایران اسلامی، مقام دوم سبک JSKA کشور، رتبه دوم سبک WSKF ایران و مقام سوم سبک JKS کشور را در کارنامه ورزشی خود داشته و کسب مقام دوم کاتای تیمی انتخابی تیم ملی در سال 88 و مقام سومی انتخابی تیم ملی از دیگر افتخارات وی است.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول