اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی تیم اقبالیه

هفته نخست رقابت‌های لیگ کاراته نونهالان قزوین پایان یافت

خبرگزاری فارس: در جریان هفته نخست رقابت‌های لیگ کاراته نونهالان استان قزوین تیم کاراته اقبالیه با شکست حریفان خود بالاتر از رقیبان، صدرنشینی را از آن خود کردند.

هفته نخست رقابت‌های لیگ کاراته نونهالان قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در ششمین دوره این رقابت‌ها که با حضور 17 تیم در خانه کاراته قزوین برگزار شد تیم ثارالله اقبالیه با نتیجه 18 بر یک مقابل تیم وانکان قزوین به برتری رسید و با کسب سه امتیاز و تفاضل تیمی 17+ صدرنشینی این مسابقات را از آن خود کرد.

در این مسابقات تیم وانکان قزوین (1) نیز با پیروزی 18 بر 4 مقابل تیم نبرد اقبالیه با کسب سه امتیاز و تفاضل تیمی 14+ تفاضل انفرادی 16+ در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم امیدهای فردای قزوین نیز در هفته نخست این مسابقات با نتیجه 18 بر 4 تیم المهدی اقبالیه را از پیش رو برداشت و با کسب سه امتیاز و تفاضل تیمی 14+ و تفاضل انفرادی 10+ در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی‌های مهم هفته نخست این مسابقات هایاشی قزوین با نتیجه 13 بر 4 تیم شوتوکان ایران قزوین را مغلوب کرد، تیم المهدی اقبالیه با نتیجه 16 بر 5 تیم تختی بیدستان را از پیش رو برداشت، تیم وانکان قزوین (5) با نتیجه 15 بر 7 تیم وحدت پیریوسفیان را شکست داد و وانکان قزوین (3) نیز با نتیجه 14 بر 9 فجر اقبالیه را با شکست بدرقه کرد.

اما در دیگر دیدارهای برگزار شده این مسابقات تیم وانکان قزوین (2) با نتیجه 12 بر 10 مغلوب تیم عزیزی اقبالیه شد و تیم قائم بیدستان (عج) با نتیجه 13 بر 4 تیم وانکان قزوین (4) را با شکست بدرقه کرد.

در هفته نخست این مسابقات حسن طاهری از قزوین به عنوان داور برتر این رقابت‌ها انتخاب شد و بهروز اولادی از تیم وانکان قزوین به عنوان مربی برتر کومیته منصوب شد.

اما تیم ثارالله اقبالیه نیز در هفته نخست این رقابت‌ها خوش درخشید و تیم کاتا و کومیته این تیم در هر دو بخش موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند، صفرعلی بیگدلی از این تیم به همراه رضا عابدینی به ترتیب موفق شدند عنوان‌های مربی برتر کاتا و بازیکن برتر کومیته را تصاحب کنند.

کار قضاوت این دوره از رقابت‌ها را در رده سنی نونهالان حسن طاهری، محمود قربانی، علی قاسمی، بهروز اولادی، محمد مایلی، اصغر عباسی، صفرعلی بیگدلی، حسن بیگدلی و اصغر قنبری به عهده داشتند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول