اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 185

برتری کاراته پاکدشت در جام فجر

خبرگزاری فارس: جام فجر رشته کاراته با برتری کاراته‌کاران پاکدشت به پایان رسید.

برتری کاراته پاکدشت در جام فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 114 کاراته‌کار سبک‌های کنترلی در سالن یک‌هزار و 200 نفری گردهم آمدند تا طی رقابتی نفس‌گیر برترین‌های این رشته معرفی شوند.

این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و تیم‌هایی از سراسر استان تهران در آن شرکت کردند.

در این مسابقات علاوه بر کاراته‌کاران پاکدشتی کاراته‌کارانی نیز از شهرستان‌های ورامین، پیشوا، اسلامشهر، شهرری، منطقه 15 شهرداری تهران و منطقه 20 شهرداری تهران در این مسابقات حضور داشتند تا رقابت فشرده‌تری میان شرکت کنندگان در جریان باشد.

در حاشیه این رقابت‌ها، میهمانان ویژه‌ای چون منوچهر رحیم‌زاده مسئول ورزش نهاد ریاست جمهوری و اکبر عبدی مربی تیم ملی زیر 21 سال کشور نیز حاضر بودند و از اجرای حرکات رزمی کاراته‌کاران برتر دیدن کردند.

در پایان تیم، پاکدشت با اقتدار به مقام اول رسید، باشگاه مهر خاوران به مقام دوم دست یافت و شهرستان اسلامشهر عنوان سوم را کسب کرد.

در رده سنی نونهالان:سهیل بیات، امیرمحمد بابایی، دانیال نبیان، علیرضا خلج و امیر حسین عرب زاده، در رده سنی نوجوانان:سجاد نوروزی، پویا فروتن، محمدعلی مشایخ و در رده سنی جوانان:محمود عزیزی نفرات اول شهرستان پاکدشت در اوزان مختلف بودند.

در رده سنی بزرگسالان نیز رضا کرمی از نفرات اول شهرستان پاکدشت بودند.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول