اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیتی مجلس:

امیدی به مذاکرات پیش روی ایران و 1+5 نیست/ عدم صداقت طرف مقابل

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه باید منتظر نتایج مذاکرات پیش روی ایران و کشورهای مقابل بمانیم، گفت: ما که به این مذاکرات امیدوار نیستیم.

امیدی به مذاکرات پیش روی ایران و 1+5 نیست/ عدم صداقت طرف مقابل

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مشخص بودن موضع ایران در قبال مذاکرات با کشورهای طرف مقابل اظهار داشت: نظام نقطه نظرات خود را در قبال مذاکرات در چارچوب خاصی اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها در مذاکرات صداقت ندارند، افزود: آنها در واقع با این موضوع بازی می‌کنند، به طوری که تاکنون چیز روشنی از آنها دیده نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به اقدام کوبنده مردم در 22 بهمن سال‌جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد، پاسخ کوبنده مردم آنها را سر عقل آورده و به طور جدی وارد مذاکرات شود.

* ایران مسئله پنهانی از آژانس ندارد

وی با تاکید بر اینکه ایران چیز پنهانی از آژانس ندارد، اضافه کرد: مسئله عدم صداقت غربی‌ها در گفتار و کردار است و باید منتظر مذاکرات پیش روی ایران و کشورهای مقابل بمانیم و امیدوارم طرف مذاکره با نظرات تعدیل شده در مذاکرات پیش رو حاضر شود.

وی با تاکید بر مقاومت ایران بر روی حق و حقوق خود تاکید کرد: مردم ایران ایستادگی برای حق و حقوق خود را در راهپیمایی 22 بهمن سال‌جاری نشان دادند.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول