اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: دو نمایشگاه هنری در زمینه‌های معرفی دستاوردهای هسته‌ای کشور و همچنین معضلات جامعه آمریکایی در سراسر کشور در دهه فجر برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خوراکیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو مجموعه نمایشگاهی از پوسترهای گرافیکی در 30 استان کشور به نام‌های «ایران هسته ای» و «رویای آمریکایی» برگزار می‌شود.

وی افزود: دو نمایشگاه هنری در زمینه‌های معرفی دستاوردهای هسته‌ای کشور و همچنین معضلات جامعه آمریکایی در قالب ویژه برنامه‌های «چله انقلاب اسلامی» در ایام گرامیداشت دهه فجر برای نخستین‌بار در کشور بر اساس پژوهش‌های علمی و آماری استخراج شده از منابع کشور امریکا توسط این مؤسسه در سطح استان‌های کشور برپا می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری برنامه‌هایی از جمله نمایشگاه‌هایی با محوریت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در زمینه فناوری به ویژه فناوری هسته‌ای می‌تواند گوشه‌ای از توانمندی‌ها و پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور در سال‌های اخیر را به مخاطبان معرفی کند که نمایشگاه پوستر «ایران هسته‌ای» از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به گسترش روزافزون تبلیغات آمریکایی به ویژه در میان نوجوانان و جوانان کشور گفت: تبیین واقعیت‌ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی در ایالات متحده آمریکا از طریق برگزاری نمایشگاه‌های هنری مانند برگزاری نمایشگاه «رویای آمریکایی» می‌تواند اقدام مناسبی در راستای ایجاد مانعی برای ترویج تبلیغات آمریکایی در میان جوانان ایران اسلامی محسوب شود.

خوراکیان افزود: این نمایشگاه‌ها بر اساس 40 اثر هنری گرافیکی منتخب که توسط گرافیست‌های برجسته سطح کشور در زمینه تحقیقات و مطالعات تخصصی انجام شده توسط مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی طراحی و تهیه شده و در 30 استان کشور برگزار می‌شود.

مدیر عامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی در زمینه آمار کلی مراکز برگزار کننده دو نمایشگاه «ایران هسته‌ای» و «رویای آمریکایی» در سطح کشور اضافه کرد: تعداد 112 شهرستان سراسر کشور، 72 میعادگاه نماز جمعه، 69 دانشگاه، 27 مسیر راهپیمایی، 252 مدرسه منتخب، 19 مسجد محوری، 32 مرکز عمومی و همچنین 66 مرکز فرهنگی میزبان این نمایشگاه است.

گفتنی است ویژه برنامه‌های «چله انقلاب اسلامی» توسط مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در دو قالب همایش و نمایشگاه و با موضوعات دست برتر جمهوری اسلامی، ایران هسته‌ای و رویای امریکای در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70003/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول