اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی کل کشور:

خوب و بد بودن انرژی هسته‌ای باید برای همه کشورها باشد نه فقط ایران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه غرب کی باشد که بخواهد برای داشتن یا نداشتن انرژی هسته‌ای ایران تعیین تکلیف کند، گفت: انرژی هسته‌ای اگر خوب است برای همه خوب است و اگر هم بد است برای همه.

خوب و بد بودن انرژی هسته‌ای باید برای همه کشورها باشد نه فقط ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی  در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اعتقاد غربی‌ها و آمریکایی‌ها به موضوعی به نام انتخابات ظاهری و ریاکارانه است زیرا اگر چنین بود چرا اجازه نمی‌دهند در سوریه انتخابات برگزار شود و چرا مسیر انتخاب مردم در عراق را منحرف می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: غرب برخلاف ادعاهایی که دارد هیچ احترامی برای انسان قائل نیست و تاکنون کانون دو جنگ جهانی بوده که حدود 80 میلیون انسان را کشته است اگر احترامی قائل بودند این همه خون نمی‌ریختند.

پورمحمدی ادامه داد: امروز 800 میلیون انسان در دنیا گرسنه‌‌اند و میلیون‌ها انسان زیر خط فقرند و از وضعیت بد بهداشتی رنج می‌برند بعد غرب ادعا می‌کند که برای انسان‌ها احترام قائل است.

این مسئول قضایی در کشور توضیح داد: در گوانتانامو انسان‌ها را بدون داشتن وکیل محاکمه می‌کنند و به زندان می‌اندازند و از حقوق بشر حرف می‌زنند. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حساسیت‌های انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: غرب انتخابات را قبول دارد ولی می‌گوید اگر در ایران باشد یا فرد پیروز همراه و مورد نظر ما نباشد این انتخابات قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: می‌گویند اگر خودمان انتخابات را مدیریت کنیم آن را قبول داریم.

* اصلا ایران بخواهد بمب اتمی بسازد شما چکاره‌اید که تعیین تکلیف کنید

پورمحمدی با اشاره به برخی بهانه‌های دشمنان این مرز و بوم تصریح کرد: همه‌اش می‌گویند بمب هسته‌ای ولی حالا ما که نمی‌خواهیم ولی اگر ایران بخواهد بمب اتمی هم بسازد غرب کیست که برای ایران تعیین تکلیف کند؟

وی ابراز داشت: اگر واقعا می‌دانند که انرژی هسته‌ای بد است چرا خودشان هزاران کلاهک دارند و اگر هم خوب است چرا می‌گویند فقط خودمان داشته باشیم و دیگران نداشته باشند.

این مقام قضایی در کشور با بیان اینکه امروز یک کشور جعلی با سابقه چند ساله ایران با هزاران سال تمدن را تهدید می‌کند، اضافه کرد: این کشور جعلی که هر روز هم به دنبال تجاوز است ایران متمدن را با بمب اتمی تهدید می‌کند و در دنیا هم کسی صدایش در نمی‌آید که چرا این کشور غاصب این همه کلاهک و بمب اتمی داشته باشد.

وی با ابراز تعجب و تأسف گفت: از اسرائیل با این همه بمب اتمی حتی یک بازرسی نمی‌کنند و تذکری نمی‌دهند ولی می‌خواهند هر روز از ایران بازرسی کنند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: ایران هیچ اعتقادی به بمب اتمی ندارد ولی حرفش این است که اگر این بمب اتمی چیز بدی است چرا نباید برای همه بد باشد.

* برخی‌ها در داخل کشور گول رنگ و لعاب عدالت و دموکراسی غربی را می‌خورند

رئیس سازمان بازرسی کشور با طرح این سؤال که مگر این همه دستاورد نظام اسلامی تاکنون با بمب اتمی بوده، ادامه داد: بمب اتم یعنی انفجار ظلمت و تاریکی و جمهوری اسلامی اعتقادی به داشتن بمب اتمی ندارد، ولی از غرب می‌پرسد که شما چه اختیاری دارید که بخواهید برای ما تعیین تکلیف کنید؟

وی گفت:‌ در ایران هم افرادی گول شعارها و عدالت و آزادی با رنگ و لعاب غرب را می‌خوردند و ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

پورمحمدی با اذعان به وجود ایراد و اشتباه در عملکرد مسئولان ایرانی این سؤال را مطرح کرده که غرب برای بشریت چه داشته است جز علمی که با آن قدرت به دست آورده و به کمک آن اسلحه برای کشتار انسان‌ها به این و آن می‌فروشد.

این مقام قضایی در کشور خاطرنشان کرد: دستاورد اصلی انقلاب مردم ایران این بوده که مشخص شده دشمن انسان‌ها دشمن این انقلاب نیز هست و آمریکا هنوز هم دشمن ما است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه غرب کی باشد که بخواهد برای داشتن یا نداشتن بمب اتمی ایران تعیین تکلیف کند، یادآور شد: بمب اتمی اگر خوب است برای همه خوب است و اگر هم بد است برای همه.

انتهای پیام/82005/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول