اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز تا پایان دی ماه سال‌جاری؛

37 میلیون ریال صدقه در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: از آغاز تا پایان دی ماه امسال، 37 میلیون ریال صدقه در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

37 میلیون ریال صدقه در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان طرح‌های اجرایی کمیته امداد را بیش از 45 مورد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با بسترسازی صورت گرفته و با امکان فراهم شده در خانه انفاق زنجان مبنی بر جمع‌آوری و جذب کمک‌های خیرین، همکاری خیرین و نیکوکاران در طرح‌های اجرایی این نهاد بیشتر شده است.

وی با ارائه گزارشی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان در قالب طر‌ح‌های مشارکتی این نهاد گفت: از آغاز تا پایان دی امسال، 37 میلیون و 195 هزار و 500 ریال صدقه در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری و 37 صندوق کوچک توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  استان زنجان در ادامه با اشاره به سایر مبالغ جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح اطعام نیازمندان را 20 میلیون و 755 هزار ریال عنوان کرد و گفت: همچنین در بحث رد مظالم نیز 8 میلیون و 350 هزار ریال در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری 2 میلیون و 550 هزار ریال کمک مردمی در قالب نذر و احسان افزود: امسال مبلغ هدایای مردمی در شب یلدا یک میلیون و 468 هزار و 500 ریال بود.

حسنلو در پایان مبلغ کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها و برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند را 6 میلیون و 148 هزار و 250 ریال و همچنین مبالغ کمک‌های مردمی در قالب جمع‌‌آوری کمک به زلزله‌زدگان در خلال برگزاری جشن عاطفه‌ها را یک میلیون و 902 هزار ریال اعلام کرد و گفت: از دیگر طرح‌هایی که کمک‌های مردمی در قالب آنها در خانه انفاق زنجان جمع آوری می‌شود، شامل طرح کوثر، رضوان، ماعون، شفا، محسنین، اکرام ایتام است.

* جذب 46 نیروی افتخاری در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای بهره‌مندی از کمک‌های مردمی اقدام به جذب نیروهای افتخاری از بین علاقه‌مندان می‌کند، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای فعالیت به صورت نیروی افتخاری می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا با مراجعه به سایت اینترنتی این نهاد نسبت به ثبت‌نام در زمینه همکاری با کمیته امداد اقدام کنند.

وی با اشاره به برخی از اهداف جذب نیروهای افتخاری توسط کمیته امداد افزود: جذب نیروهای افتخاری در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان صورت می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال تا پایان دی ماه امسال 46 نفر به عنوان نیروی افتخاری آمادگی خود را برای همکاری با کمیته امداد و از طریق مراجعه به خانه انفاق اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر با اجرای رویکردهای جدید کمیته امداد فعالیت نیروهای افتخاری همکار با کمیته امداد کاربردی‌تر شده است.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نیروهای افتخاری که برای همکاری با کمیته امداد جذب می‌شوند، در رشته و تخصصی که دارند، کمیته امداد را در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول