اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات کرمان اعلام کرد

پوشش 93 درصدی ارتباط جاده‌های ریلی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان گفت: در زمینه ریلی 93 درصد پوشش را به لحاظ ارتباطی و پوشش 100 درصدی تلفن همراه مشترکان شهری و روستایی را در استان کرمان داریم.

پوشش 93 درصدی ارتباط جاده‌های ریلی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا مهدوی در دومین جلسه مدیریتی راهبری برنامه‌ها و پروژه‌های شرکت ارتباطات سیار ایران در کرمان سرزمین دیار کریمان را در ادوار گذشته تاریخ مهد درخشان‌ترین تمدن‌های بشری و تفکر انسانی دانست.

وی با اشاره به اینکه مخابرات استان کرمان سعی داشته است در همه زمینه‌ها از جمله ارتباطات رشد روزافزون داشته باشد با بیان وضعیت مخابرات استان کرمان و تعداد کارکنان و وضعیت شاخص‌های مخابراتی اظهار داشت: توسعه در زیرساخت‌ها که نتیجه دور دوم سفر رئیس جمهور و اینکه کرمان به عنوان پایلوت دولت الکترونیک بود، موفقیت‌آمیز است.

مهدوی تصریح کرد: استان کرمان در 458 اداره، سازمان دولتی و خصوصی زمینه استفاده از فیبر نوری را فراهم آورده است که 405 شبکه زیرساختی فیبرنوری به سازمان‌های دولتی، خدماتی و ستادی هستند و 60 درصد شهرستان‌ها به فیبرنوری متصل شده‌اند.                                    

تحقق 107 درصدی دایری تلفن ثابت

وی گفت: در بخش تلفن ثابت، دایری تلفن طبق برنامه مصوب 107 درصد محقق شده است و در زمینه دایری تلفن همراه 396 هزار دایری فراهم شده است و در مجموع  تعداد 2 میلیون و 100 هزار شماره همراه در استان کرمان دایر و 304 ایستگاه تلفن همراه روستایی نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان با بیان اینکه در زمینه ریلی این استان 93 درصد پوشش را به لحاظ ارتباطی دارد، عنوان کرد: پوشش 100 درصدی تلفن همراه مشترکان شهری و روستایی را در استان داریم.

مهدوی گفت: در بخش نگهداری و راه‌اندازی سایت استان کرمان، 470 سایت تلفن همراه و 871 ایستگاه تلفن همراه را پوشش می‌دهد.

مهردادی رئیس هیئت‌ مدیره شرکت ارتباطات سیار در این نشست اظهار داشت: ما باید ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و بهره‌وری را بالا ببریم و با وجود رقبایی که اکنون در حوزه تلفن همراه وجود دارد و همه شاهد آن هستیم، باید ظرفیت‌ها را بالا ببریم تا شاهد رشد و بهره‌وری و سوددهی بیشتر باشیم.

به گزارش فارس دومین جلسه مدیریتی راهبری برنامه‌ها و پروژه‌های شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور مدیران، معاونان و رؤسای منطقه مرکزی، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/2446/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول