اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

230 پروژه مخابراتی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 230 طرح و پروژه مخابراتی در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

230 پروژه مخابراتی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا فتحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر افزون بر 230 طرح و پروژه در شرکت مخابرات استان با سرمایه‌گذاری 135 میلیارد و 500 میلیون ریال بهره‎‌برداری شد.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی MGW،  Soft Switch  و Bsc‌ها در استان و ارتقای کیفی شبکه تلفن همراه از جمله مهم‌ترین طرح‌ها محسوب می‎شود.

فتحی ادامه داد: افزایش سایت‌های BTS که موجب پوشش 92 درصدی تلفن همراه در استان و پوشش صددرصدی شهرها و جاده‌های اصلی شده است، خرید و نصب پورت‌های اینترنت پر سرعت (ADSL)، تقویت و توسعه شبکه کابل و شبکه فیبر نوری در سطح استان از دیگر طرح‌های مورد بهره‌‏برداری در دهه فجر امسال است.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری ایجاد بسترهای لازم برای خدمات نسل جدید را از جمله مزایای بهره‌برداری از این طرح‌ها برشمرد و گفت: بهره‌مندی مشترکین از آخرین فناوری‌های روز و سرویس‌های ویژه تلفن همراه از دیگر مزایا به شمار می‎رود.

وی در ادامه با مقایسه آمار خدمات ارائه شده به مشترکان این شرکت در قبل از انقلاب با وضعیت موجود گفت: در پیش از انقلاب یک‌هزار و 650 تلفن ثابت به مشترکان واگذار شده بود این در حالی است که هم‌اکنون افزون بر 262 هزار و 46 مشترک از تلفن ثابت بهره‌مند هستند.

فتحی تعداد تلفن مشغول به کار این شرکت در قبل از انقلاب را یک‌هزار خط برشمرد و گفت: هم‌اکنون افزون بر 241 هزار خط تلفن در این استان مشغول به کار است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر افزون بر 840 هزار خط تلفن همراه به مشترکان واگذار شده؛ همچنین افزون بر 11 هزار پورت خط اینترنت پرسرعت در اختیار مشترکان قرار داده شده است.

انتهای پیام/68003/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول