اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد

سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد ریالی برای توسعه و تجهیز مخابرات کشور

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از 10 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به منظور توسعه و خرید تجهیزات جانبی مخابرات طی سال جاری در کشور خبر داد.

سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد ریالی برای توسعه و تجهیز مخابرات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک کاظم ابراهیمی ‌صدرآبادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران از نظر سرویس‌دهی، نقاط تحت پوشش و مسیرها بزرگ‌ترین اپراتور سرویس دهنده در منطقه مناست و به طور همزمان سه بخش ثابت، همراه و ارزش افزوده دیتا را پوشش می‌دهد و در 30 استان، یک هزار  و 260 شهر  و 50 روستا، حضور فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات هم اکنون بیش از 26 میلیون مشترک تلفن ثابت، بالغ بر 50 میلیون مشترک تلفن همراه و حدود 10 میلیون کاربر اینترنتی دارد، ادامه داد: امروز در دنیایی هستیم که دانش و اطلاعات حرف اول را می‌زند، تخصص و داشتن اطلاعات جایگزین اسلحه‌های جنگی است و فن‌آوری، دانش و اطلاعات وسیله ترقی امروز جوامع است.

ابراهیمی افزود: یکی از این ابزارهای اطلاعاتی مهم شبکه‌های مخابراتی است و دولت‌ها برای توسعه شبکه‌های مخابراتی خود سرمایه‌های سنگینی را در بخش خصوصی و دولتی هزینه می‌کنند.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که عمده اطلاعات بر روی شبکه‌های اطلاع رسانی است، سرویس امن و پر قدرت دیتا کمک می‌کند تا مردم از هر قشری که هستند اطلاعات خود را به روز کنند و می‌طلبد که این امکان فراهم و دسترسی آسان و ارائه پشتیبانی بهتر سرویس‌های ارزش افزوده و دیتا برای مردم انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ابراز امیدواری کرد با توسعه شبکه‌های مخابراتی و زیرساخت‌های شبکه‌ای اعم از فیبر نوری بتوانیم حداقل در فاز اول به ازای 600 هزار تلفن ثابت 300 هزار مشترک ADSL داشته باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه استان مرکزی در زمینه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه وضعیت مطلوبی در کشور دارد، گفت: با این همه هنوز جا برای رشد هست و در زمینه فن‌آوری اطلاعات نیز باید استان جدی‌تر پیش رود.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: تمام سعی و تلاش خود را به کار برده تا تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه شرکت را در راستای رفع نیازهای متنوع مردم به کار گیریم.

مسعود مشیدی افزود: رضایت مشتریان را به عنوان یکی از پنج اصل موفقیت سر لوحه کار خود قرار داده و در راستای افزایش خدمات و کیفیت و اعتماد عمومی مشترکین گام بر خواهیم داشت.

وی توجه ویژه به کارکنان و توجه ویژه به سهامداران و شرکا و برقراری تعامل با ارگان‌ها و نهادها را از دیگر برنامه‌های شرکت در راستای تحقق اهداف سازمان عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول