اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد:

مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در افزایش هزینه‌ها تخلف نکرده است / شکایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مخابرات این استان در افزایش هزینه تلفن تخلف نکرده است به همین دلیل از مدیرکل ارتباطات به دلیل چنین اظهار نظری شکایت می‌کنیم.

مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در افزایش هزینه‌ها تخلف نکرده است / شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پس از ارسال خبری از سوی مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد که در نشست خبری با خبرگزاری‌های این استان برگزار شد و حسن‌پور در این نشست مدعی تخلفاتی در نحوه محاسبه هزینه مکالمات توسط مخابرات این استان شده بود، محمدرضا توکلی مدیرعامل مخابرات این استان با ارسال نمابری به فارس در واکنش به این خبر اظهار نظر کرد.

مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد اظهار می‌دارد: افزایش تعرفه تلفن ثابت از 44.7 ریال به 51.03 ریال با توجه به ماده 58 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی بر اساس مصوبه شماره 85 مورخ اول آبان سال 90 شورای رقابت صورت گرفته است.

بر اساس این مصوبه با عنایت به فرمول ارائه شده شورای مذبور امکان تعیین قیمت پالس با نرخ‌های بالاتر نیز وجود داشته که در جهت اجرای طرح مذکور این شرکت تقریبا به میزان حداقل دامنه افزایش ممکن نرخ تلفن ثابت را تغییر داده است.

در این نمابر آمده است، انتظار می‌رفت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قبل از انتشار چنین مطلبی به مکاتبات و مصوبات صورت گرفته در این زمینه علی‌الخصوص تصمیمات هفتمین نشست شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی مورخ 7 تیر 91 توجه می‌نمود.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتشار این مطلب و تشویق اذهان عمومی، از پیگیری این موضوع در مراجع قضایی خبر داده است.

انتهای پیام/2571/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول