اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات همدان:

60 پروژه مخابراتی در همدان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مخابرات استان همدان گفت: تعداد 60 پروژه مخابراتی با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون تومان در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

60 پروژه مخابراتی در همدان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قاسم نظری‌پویا پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی توسط فرماندار همدان و جمعی از مسئولان شهرستان همدان اظهار داشت: تعداد 60 پروژه مخابراتی با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که از این تعداد 20 پروژه مربوط به شهرستان همدان است.

وی به مهم‌ترین پروژه در حال افتتاح اشاره و افزود: از مهم‌ترین این پروژه‌ها راه‌اندازی مرکز تلفن شهید بهشتی با 12 هزار شماره تلفن است که در حال حاضر 10 هزار شماره این مرکز مشغول به کار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان تصریح کرد: تمام پروژه‌ها در زمینه توسعه ساخت‌ها، پوشش موبایل، تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت و ... است.

وی عنوان کرد: از فاکتورهای مهم توسعه هر شهر و نظامی توسعه شاخص‌های مخابراتی است که استان همدان در این بحث از استان‌های برتر کشور در این زمینه است.

نظری‌پویا خاطر نشان کرد: 720 هزار تلفن ثابت داریم که 549 هزار خط آن مشغول به کار است که از این تعداد سهم شهر همدان 210 هزار خط تلفن ثابت است.

وی به ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان همدان اشاره و تأکید کرد: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان همدان 31 درصد و در شهر همدان نیز 36 درصد است.

مدیرعامل مخابرات استان همدان یادآور شد: در سطح استان همدان 200 هزار شماره خط آزاد در اختیار داریم که آماده واگذاری هستیم که واگذاری به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در استان همدان یک‌هزار و 85 روستا وجود دارد که تمام این روستا ها از خدمات تلفن ثابت شرکت مخابرات بهره‌مند هستند.

نظری‌پویا ادامه داد: در سطح استان همدان مرکزی به نام موبایل روستایی راه‌اندازی کرده‌ایم که به صورت تلفنی و بی‌سیمی به مشتریان سرویس ارائه می‌کند.

وی در پایان سخنانش گفت: در بخش تلفن همراه استان همدان به عنوان قطب مخابراتی کشور توانسته ظرفیت خوبی را ایجاد کند که در این راستا تعداد یک میلیون و 200 هزار شماره مشغول به کار است که 934 هزار تا از این تعداد با پوشش 77 درصدی مربوط به شهر همدان است.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول