اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مخابرات کاشان خبر داد

افتتاح 28 طرح مخابراتی در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر مخابرات شهرستان کاشان از افتتاح و بهره‌برداری 25 ‬طرح مخابراتی این شهرستان به مناسبت ورود به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

افتتاح 28 طرح مخابراتی در کاشان

قاسمعلی سلوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 420 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، احداث، تجهیز و آماده بهره‌برداری شده است.

وی از راه‌اندازی سایت تلفن ثابت و اجرای شبکه‌ و کابل‌گذاری زون چهارم مسکن مهر در شهرک خاتم الانبیاء(ص) شهرستان کاشان به عنوان یکی از شاخص‌ترین این پروژه‌ها نام برد و گفت: شهروندان زون چهارم مسکن مهر کاشان طی 15 روز آینده از خدمات تلفن ثابت بهره‌مند می‌شوند.

مدیر مخابرات شهرستان کاشان همچنین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان اداری مخابرات شهرستان کاشان به عنوان یکی دیگر از این پروژه‌ها را یادآور شد و گفت: سایت اداری مخابرات شهرستان کاشان در خیابان شهید رجایی با زیربنای حدود 500 متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث و طی هفته جاری با حضور مسئولان مخابرات کشور و استان افتتاح می‌شود.

مدیر مخابرات شهرستان کاشان همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از 144 پروژه مخابراتی از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال با عنوان«از فجر تا فجر»خبر داد.

سلوکی خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها شامل توسعه سیستم‌های موبایل اینترنت پرسرعت، سیستم انتقال یا ترانسمیشن، توسعه سوئیچ و دیتا است.

وی متذکر شد: برای این تعداد پروژه بالغ بر 39 میلیارد و 122 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است. 

انتهای پیام/2406/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول