اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات کرمانشاه خبر داد

بهر‌ه‌برداری از 61 طرح مخابراتی در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه از بهره‌برداری 61 طرح و پروژه مخابراتی در استان کرمانشاه با اعتبار 203 میلیارد ریال در ششمین روز از گرامی‌داشت دهه مبارک‌فجر خبر داد.

بهر‌ه‌برداری از 61 طرح مخابراتی در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهاب لطفعلی در آئین افتتاحیه و بهره‌برداری از 61 طرح مخابراتی استان که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دست‌یابی به جایگاه دوم منطقه در خدمات الکترونیک و عرضه 70 درصد خدمات دولتی به صورت الکترونیکی تا سال 94 و غیره از اهداف شرکت مخابرات است.

لطفعلی با اشاره به اهداف، ارزش‌ها و راهبردهای این شرکت در استان، گفت: اطلاع‌رسانی مسئولانه به مردم و رسانه، افزایش سهم بازار و تکریم بزرگداشت مشتریان، برخی از اهداف شرکت مخابرات استان کرمانشاه است.

وی مشارکت دادن کارکنان، افزایش رضایت آنان، تربیت مدیران آینده و تثبیت شرکت را از اهداف بخش مدیریتی دانست.

لطفعلی همچنین بازاریابی در شاخه فنی را از کارهای مهم این بخش عنوان کرد و گفت: استفاده از فناوری‌های نو و نقش‌آفرین در توسعه کلان استان از طریق دولت الکترونیک از محوری‌ترین برنامه‌های شرکت مخابرات استان کرمانشاه است.

وی در ادامه به ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اشاره کرد و افزود: 28 ممیز هفت دهم درصد ضریب نفوذ تلفن همراه در استان و در شهر کرمانشاه بیش از 34 درصد است که می‌توان گفت؛ از هر 100 نفر در استان 81 نفر تلفن همراه دارند و از این لحاظ استان وضعیت خوبی دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: شرکت مخابرات استان با 10 پله ارتقاء رتبه 17 کشوری را از لحاظ سوئیچ تلفن همراه کسب کرده و در زمینه دیتا گام بزرگی برداشته است.

لطفعلی با بیان اینکه روند فعالیت‌های مخابرات در استان کرمانشاه از سال 86 با توسعه زیرساخت‌ها شروع شده است، تصریح کرد: با تدبیر مدیران ارشد تحریم‌ها نتوانسته مانع خدمات شرکت مخابرات به مردم این استان بشود.

وی افزود: وی به نصب 48 هزار پورت در استان اشاره کرد و گفت: افتتاح 61 پروژه مخابراتی در استان کرمانشاه  نتیجه حجم عظیمی از کار و فعالیت است که امروز با همکاری مسئولان استان‌ کرمانشاه در بخش‌های مختلف به ثمر رسید.

گفتنی است؛ در ششمین روز از گرامی‌داشت دهه مبارک فجر از 61 طرح و پروژه مخابراتی در استان کرمانشاه با اعتبار 203 میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی استان کرمانشاه و هفت خانواده شهید مخابرات به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول