اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند ماه برگزار می‌شود

هتریک قزوین در استفاده از میزبانی رقابت‌های رزمی کشور

خبرگزاری فارس: رقابت سبک‌های ورزش‌های رزمی کشور در حالی اسفند ماه سال‌ جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که قزوین در شرایط استفاده از میزبانی این رقابت‌ها هتریک کرده است.

هتریک قزوین در استفاده از میزبانی رقابت‌های رزمی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فدراسیون میزبانی سه سبک از رشته ورزش‌های رزمی را در حالی به استان قزوین واگذار کرده است که این امر می‌تواند یک فرصت مناسب برای ورزشکاران قزوینی به شمار رود.

طبق اعلام فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان میزبانی رقابت‌های سبک تاپ کاراته کیک‌بوکسینگ که به نوعی حکم انتخابی تیم ملی را هم دارد قرار است 11 اسفند ماه در سالن ورزشی دادگستری قزوین برگزار شود.

بدون شک در این رقابت‌ها که ورزشکاران برتر آن هم جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب می‌کنند رزمی‌کاران سراسر کشور با آمادگی بالا و روحیه‌ای مناسب در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

برگزاری رقابت‌های سامبو قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در المپیک هنرهای رزمی روسیه است نیز دومین میزبانی قزوین است که فدراسیون مهر تأیید آن را زده است.

در این رقابت‌ها هم که 18 اسفند ماه برگزار می‌شود ورزشکاران برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی با تمام قابلیت‌های فنی خود در این مسابقات گام خواهند گذاشت و به نوعی می‌توان از همین الان پیش‌بینی کرد که سطح فنی این رقابت‌ها به طور حتم در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

رقابت‌های سامبو که قرار است به صورت متمرکز در سالن هلال‌احمر قزوین برگزار شود شبیه سبک موی‌تای است که بر روی تشک برگزار می‌شود.

مسابقات هاپکیدو بانوان استان قزوین هم که به نوعی حکم انتخابی تیم ملی را دارد 25 اسفند ماه سال جاری در سالن هلال‌احمر قزوین برگزار می‌شود تا سومین میزبانی قزوینی‌ها هم در این رقابت‌ها رقم بخورد.

به این میزبانی‌ها باید برگزاری دوره‌های مربیگری عملی درجه سه، برگزاری دوره‌های داوری و آزمون کمربند قهوه‌ای تا دان سه را زیر نظر مدرس رئیس کیک‌بوکسینگ کشور را هم اضافه کرد تا قزوینی‌ها در ماه پایانی سال جاری روزهای شلوغی را داشته باشند.

به هر حال در این مقطع کنونی که فدراسیون میزبانی چند سبک مختلف ورزش‌های رزمی کشور را به استان قزوین سپرده است جا دارد که مسئولان این استان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و رزمی‌کاران استان قزوین هم با توجه به امتیاز میزبانی عزم خود را جزم کنند تا با درخشش در این رقابت‌ها جواز حضور در اردوی تیم‌های ملی را به دست آورند.

انتهای پیام/77004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول