اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جدال مدعیان قهرمانی لیگ والیبال/ کاله از پیکان میزبانی می‌کند

خبرگزاری فارس: دور برگشت و بیست و یکمین گام لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا چهارشنبه با دیدار حساس کاله مازندران و پیکان تهران دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر از سر گرفته می‌شود.

جدال مدعیان قهرمانی لیگ والیبال/ کاله از پیکان میزبانی می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، در دهمین دیدار دور برگشت و بیست و یکمین هفته بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم، عصر فردا چهارشنبه شش دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها این هفته میزبان پیکان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی و خودروساز پایتخت کشور است.

کاله مازندران هفته گذشته توانست در دیداری خارج از خانه در گنبد که با استقبال پرشور گلستانی‌ها همراه بود تیم بازرگانی جواهری که در ترکیب خود برای سومین بار کادر فنی جدید می‌بیند را به سختی شکست دهد.

در پایان این دیدار کاله با نتیجه سه بر دو با دست پر و کسب دو امتیاز راهی مازندران شد تا جدول این دوره از رقابت‌ها تغییرات چندانی را برای بالانشین‌ها در خود نبیند.

بهروز عطایی و شاگردانش برای کسب سه امتیاز با ارزش خانگی فردا مقابل پیکان خود را به آب و آتش می‌زنند تا بتوانند با حمایت بی‌امان تماشاگران و والیبال‌دوستان این تیم را در خانه متوقف کرده و بیشتر به رده‌های بالای جدول چشم بدوزند.

پیکان نیز هفته گذشته در دیداری خانگی در پایتخت توانست همشهری خود مؤسسه مالی و اعتباری نوین کشاورز را با نتیجه سه بر یک از پیش‌رو بردارد.

هم‌اکنون در جدول این دوره از رقابت‌ها پس از 20 هفته نبرد پیکان تهران با 16 پیروزی و کسب 45 امتیاز در مکان نخست این مسابقات جای دارد و کاله مازندران پس از متین ورامین 41 امتیازی با 14 پیروزی و 39 امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال این دیدار از ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل آغاز می‌شود که علاقمندان به والیبال می‌توانند از طریق شبکه استانی تبرستان آن را به طور مستقیم دنبال کنند.

با توجه به حساسیت لیگ برتر در روزهای پایانی دور مقدماتی تمام دیدارهای این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت همزمان پیگیری می‌شود و برای هر بازی نیز علاوه بر ناظر فدراسیون والیبال ناظر ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

امیدوار حاتمی پیشکسوت والیبال کشورمان در این دیدار به عنوان ناظر فدراسیون است و سید حسین حسینی نیز به عنوان ناظر ویژه این جدال را از نزدیک مشاهده می‌کند البته امر قضاوت نیز به محمد شاهمیری تنها داور ایرانی دارای نشان FIVB و علیرضا قریب داور بین‌المللی سپرده شده است.

از نکات قابل توجه این دیدار حضور عباس برقی مربی سالیان دراز پیکان تهران در ترکیب کاله مازندران در کنار بهروز عطایی است که این امر می‌تواند کمک زیادی به کاله‌ برابر پیکان کند.

کاله مازندران که در کادر فنی آن بهروز عطایی، عباس برقی و محمد شریعتی حضور دارند بازیکنانی نظیر حمزه زرینی، فرهاد قائمی، سیدمحمد موسوی عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، مهدی رنجبر، میلاد عبادی‌پور و حمید جعفری در ترکیب جای می‌گیرند.

در پیکان تیم خودروساز پایتخت ایران که در صدر رقابت‌های لیگ جای دارد پیمان اکبری سرمربی بوده و نام بازیکنان باتجربه زیادی همانند آرش کشاورزی، امیر حسینی، مجتبی شبان، بهراد حیدری شاهی، فرهاد ظریف، پوریا عزیزی، جواد محمدی‌نژاد، مهدی بازارگرد، حامد معدنچی، حسام بخششی و رحمان داوری در ترکیب این تیم به چشم می‌آید.

انتهای پیام/86012/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول